-
1دورية أكاديمية
المصدر: Nordvei, Vol 9, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: kvalitativ metode, omsorgsvitenskapelig teori, praksisfortellinger, refleksjon og veiledning, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kristian Leonard Melby, Mette Kristin Ragnhildstveit Sætra, Mugula Chris Safari, Carl Christian Bachke
المصدر: Uniped, Vol 47, Iss 1, Pp 74-88 (2024)
مصطلحات موضوعية: logg, refleksjon, praksisstudier, profesjonsutdanning, vernepleierstudenter, veiledning, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Siv Merethe Kapstad, Inger Therese Øvrum
المصدر: Uniped, Vol 46, Iss 4, Pp 218-229 (2023)
مصطلحات موضوعية: refleksjon, profesjonsutdanning, studentsentrert læringsmiljø, barnevern, reflection, education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Uniped, Vol 46, Iss 4, Pp 260-277 (2023)
مصطلحات موضوعية: studentaktiv læring, arbeidslivsrelevans, arbeidslivserfaring, matindustrien, faglig refleksjon, generiske ferdigheter, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
5
-
6تقرير
المؤلفون: Skotte, Elias Eide
المصدر: Skotte, Elias Eide. Å engasjere til refleksjon: Hvordan kan interaktive installasjoner fremme refleksjon hos deltakere?. Master thesis, University of Oslo, 2024
الإتاحة: http://hdl.handle.net/10852/112662
-
7تقرير
المؤلفون: Pettersen, Jonas Longva
المصدر: Pettersen, Jonas Longva. Å engasjere til refleksjon: Hvordan kan interaktive installasjoner fremme refleksjon hos deltakere?. Master thesis, University of Oslo, 2024
الإتاحة: http://hdl.handle.net/10852/112663
-
8
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Rune Zahl-Olsen, Odd Kenneth Hillesund, Ottar Ness, Frank Oterholt
المصدر: Uniped, Vol 45, Iss 3, Pp 233-244 (2022)
مصطلحات موضوعية: videoveiledning, refleksjon, familieterapi, kvalitativ studie, læringsprosesser, video supervision, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Nina Schiøll Skjefstad, Mari Nordstrand
المصدر: Uniped, Vol 45, Iss 2, Pp 129-141 (2022)
مصطلحات موضوعية: ferdighetstrening, sosionomstudenter, kvalifiserte profesjonsutøvere, kritisk refleksjon, skills training, social work students, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1893-8981