-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Regan, William J.
المصدر: The Journal of Business, 1963 Apr 01. 36(2), 200-209.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2351112
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Regan, William J.
المصدر: Journal of Marketing, 1949 Sep 01. 14(2), 285-293.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1247902
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Regan, William J.
المصدر: Journal of Marketing, 1960 Apr 01. 24(4), 43-48.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1248404
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Regan, William J.
المصدر: Journal of Marketing, 1963 Jul 01. 27(3), 57-62.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1249437
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Regan, William J.
المصدر: Journal of Marketing, 1961 Apr 01. 25(4), 15-21.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1248986
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Regan, William J.
المصدر: Business Economics, 1976 Mar 01. 11(2), 10-11.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23481424
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: REGAN, WILLIAM J., GERMANN, LORAINE
المصدر: California Management Review, 1965 Oct 01. 8(1), 73-82.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41165662
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Penn, William S., Spencer, Ulric M., Regan, William J., Babione, F. A., Barnett, Hugh D., Ibielski, Dieter, Disch, Wolfgang K. A., Molinari, Gianfranco
المصدر: Journal of Marketing; Jan1968, Vol. 32 Issue 1, p92-95, 4p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, BUSINESS forecasting, REPERTORY grid technique, MARKETING, ECONOMETRIC models, ECONOMETRICS, PROBLEM solving
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Peterson, R. D., Kahler, Ruel, Meissner, Frank, Peters, William S., Worcester, Robert M., Regan, William J., Babione, F. A.
المصدر: Journal of Marketing; Jul1967, Vol. 31 Issue 3, p89-94, 6p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, EXPORT marketing, DEVELOPING countries, INTERNATIONAL business enterprises
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Meissner, Frank, Worcester, Robert M., Agostini, J. M., Peters, William S., Regan, William J., Spencer, Ulric M., Arnay, Oscar P.
المصدر: Journal of Marketing; Oct66, Vol. 30 Issue 4, p83-87, 5p
مصطلحات موضوعية: EXPORT marketing, MARKETING, MARKETING research, INTERNATIONAL markets