-
1كتاب
المساهمون: Olausson, Christer, Nyrén, Ulf
مصطلحات موضوعية: Reklam -- historia, Reklambyråer -- historia
Subject Person: Olaus Reklam Byrå AB
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Şahin, Christine M., author
المصدر: Core Connections : Cairo Belly Dance in the Revolution's Aftermath, 2024.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Rukiye Çelik, Makbule Büşra Eyiiş
المصدر: Dynamics in Social Sciences and Humanities, Vol 5, Iss 1, Pp 8-16 (2024)
مصطلحات موضوعية: post-truth, manipülasyon, reklam, yeni medya, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ece Ünür
المصدر: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol 26, Iss 1, Pp 139-176 (2024)
مصطلحات موضوعية: siyasal i̇letişim, siyasal pazarlama, seçim kampanyaları, siyasal reklam, political communication, political marketing, election campaigns, political ads, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Fikriye Çelik
المصدر: Current Perspectives in Social Sciences, Vol 28, Iss 1, Pp 86-97 (2024)
مصطلحات موضوعية: sosyal medya, psikopolitik pazarlama, psikopolitika, karanlık reklam, botlar, neoliberalizm, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Hatice Havva Yazıcı
المصدر: Online Academic Journal of Information Technology, Vol 15, Iss 1, Pp 96-121 (2024)
مصطلحات موضوعية: society 5.0, marketing 5.0, semiotics, advertising, toplum 5.0, pazarlama 5.0, göstergebilim, semiyotik, reklam, Electronic computers. Computer science, QA75.5-76.95, Technology (General), T1-995, Communication. Mass media, P87-96
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdurrahman Hamza Tüzgen
المصدر: Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, Vol 5, Iss 2, Pp 883-928 (2023)
مصطلحات موضوعية: advertisement law, social media, social media advertisements, social media influencer, media law, reklam hukuku, sosyal medya, sosyal medya reklamları, sosyal medya etkileyicisi, medya hukuku, Law
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Moch Fakhruroji, Nunung Nurhasanah
المصدر: Medya ve Din Araştırmaları Dergisi, Vol 6, Iss 2, Pp 1-13 (2023)
مصطلحات موضوعية: dinin metalaştırılması, i̇slami uygulamalar, dinin medyalaştırılması, reklam, e-badah, commodification of religion, islamic practices, mediatization of religion, advertising, Communication. Mass media, P87-96, Religions. Mythology. Rationalism, BL1-2790, Philosophy of religion. Psychology of religion. Religion in relation to other subjects, BL51-65
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Erol Ustaahmetoğlu, İsmail Tamer Toklu
المصدر: Hitit Sosyal Bilimler Dergisi, Vol 16, Iss 1, Pp 171-189 (2023)
مصطلحات موضوعية: pazarlama i̇letişimi, reklam etkinliği, reklam mesajı, kültürel değerler, z kuşağı, marketing communication, advertising effectiveness, advertising message, cultural value, z generation, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Derya Nil Budak
المصدر: Online Academic Journal of Information Technology, Vol 14, Iss 54, Pp 274-297 (2023)
مصطلحات موضوعية: toplumsal cinsiyet, kadın, reklam, gıda takviyesi, sosyal medya., gender, woman, advertising, food supplement, social media., Electronic computers. Computer science, QA75.5-76.95, Technology (General), T1-995, Communication. Mass media, P87-96
وصف الملف: electronic resource