-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Shell, KarlAff19280
المساهمون: Macmillan Publishers Ltd
المصدر: The New Palgrave Dictionary of Economics. :13277-13288
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3
المؤلفون: Pietro DINDO, ANDREA MODENA, Loriana Pelizzon
المصدر: Journal of Economic Dynamics and Control. 144:104500
مصطلحات موضوعية: Economics and Econometrics, Control and Optimization, Amplification Business cycle Efficiency Dampening Restricted market participation Risk pooling, Applied Mathematics, Settore SECS-P/01 - Economia Politica, Settore SECS-P/02 - Politica Economica
-
4كتاب
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
المؤلفون: Kelina, A., Kulpin, S.
مصطلحات موضوعية: A TOBACCO INDUSTRY, ONLINE MARKETING INSTRUMENTS, РЕГУЛИРУЕМЫЙ РЫНОК, A RESTRICTED MARKET, INTERNET MARKETING, ИНСТРУМЕНТЫ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА, ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ТАБАЧНАЯ ОТРАСЛЬ
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::43a9216777b3c71115ebe5975ebd6c70
https://elar.urfu.ru/handle/10995/77093 -
6
المؤلفون: Knaut, Andreas, Paschmann, Martin Heinrich
مصطلحات موضوعية: Q41, Q21, short-term market dynamics, electricity market interaction, short-term price formation, C51, ddc:330, C13, D47, L94, restricted market participation, sequential electricity markets, D44, price volatility
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::8f95382241cc1e725997375b06c6547e
https://hdl.handle.net/10419/172835 -
7
المؤلفون: Vitense, Judith, Chitgar, Mary
مصطلحات موضوعية: Involvement Theory, Brand Awareness, Global Brand [Keywords], Business studies, Restricted Market, Brand Equity, Product and Promotion Strategies, Business Administration, Företagsekonomi
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bb87cf5d41f988c0cd97e4994edfd14d
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-1597 -
8مورد إلكتروني
مصطلحات الفهرس: INTERNET MARKETING, ONLINE MARKETING INSTRUMENTS, A RESTRICTED MARKET, A TOBACCO INDUSTRY, ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ИНСТРУМЕНТЫ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА, РЕГУЛИРУЕМЫЙ РЫНОК, ТАБАЧНАЯ ОТРАСЛЬ, Conference Paper, info:eu-repo/semantics/conferenceObject, info:eu-repo/semantics/publishedVersion
URL:
http://hdl.handle.net/10995/77093
Стратегии развития социальных общностей, институтов и территорий. Т. 1. — Екатеринбург, 2019 -
9
-
10