-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rider W. Foley, Olivier Sylvain, Sheila Foster
المصدر: Journal of Responsible Innovation, Vol 9, Iss 1, Pp 49-73 (2022)
مصطلحات موضوعية: Digital divide, constructed commons, transdisciplinary research, community-first engineering, Technological innovations. Automation, HD45-45.2
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Rider W. Foley, Sam Nadjari, John Eshirow, Rahman Adekunle, Paul Codjoe
المصدر: Frontiers in Sustainable Cities, Vol 4 (2022)
مصطلحات موضوعية: governance, responsible innovation, participatory research, community-engaged research, social justice, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Fatma Alali, Tasha A. Adams, Rider W. Foley, Dan Kilper, Ronald D. Williams, Malathi Veeraraghavan
المصدر: IEEE Access, Vol 7, Pp 94569-94582 (2019)
مصطلحات موضوعية: Edge-cloud, measurements, objective study, QoE, remote desktops, subjective study, Electrical engineering. Electronics. Nuclear engineering, TK1-9971
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Foley, Rider W. (ORCID
0000-0002-9362-8790 ), Ferguson, Sean M., Pollack, Catherine C. (ORCID0000-0002-7434-5306 )المصدر: Journal of Engineering Education. Jan 2021 110(1):161-183.
Peer Reviewed: Y
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Foley, Rider W.Aff8, Barrella, EliseAff9
المساهمون: Vermaas, Pieter E., Editor-in-ChiefAff1, Cressman, Darryl, Series EditorAff2, Doorn, Neelke, Series EditorAff3, Newberry, Byron, Series EditorAff4, Pirtle, Zachary, editorAff5, Tomblin, David, editorAff6, Madhavan, Guru, editorAff7
المصدر: Engineering and Philosophy : Reimagining Technology and Social Progress. 37:271-290
-
6دورية أكاديمية
المصدر: In Energy Research & Social Science February 2021 72
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Rider, W. J.Aff4, Witkowski, W. R.Aff4, Mousseau, Vincent A.Aff4
المساهمون: Ghanem, Roger, editorAff1, Higdon, David, editorAff2, Owhadi, Houman, editorAff3
المصدر: Handbook of Uncertainty Quantification. :1589-1612
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Education for Sustainable Development. Mar 2017 11(1):33-51.
Peer Reviewed: Y
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Foley, Rider W.Aff5, Aff6, Archambault, Leanna M.Aff7, Aff6, Warren, Annie E.Aff6, Aff8
المساهمون: Stratton, Susan K., editorAff1, Hagevik, Rita, editorAff2, Feldman, Allan, editorAff3, Bloom, Mark, editorAff4
المصدر: Educating Science Teachers for Sustainability. :49-67
-
10كتاب
المؤلفون: Foley, Rider W.
Degree: Thesis (A.L.M., Environmental Management)--Harvard University, 2008.