-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Habel, Johannes, Alavi, Sascha, Heinitz, Nicolas
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Aug2024, Vol. 61 Issue 4, p718-741, 24p
مصطلحات موضوعية: SALES forecasting, DATA analytics, SALES executives, CONSUMERS, SALES personnel
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yuan, Xina, Xie, Yi, Wang, Ping, Liu, Renfang
المصدر: International Journal of Market Research; Jul2024, Vol. 66 Issue 4, p496-515, 20p
مصطلحات موضوعية: TIME perception, SALES executives, CONSUMERS, OPEN-ended questions, FRAMES (Social sciences)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nelson, Christopher A., Walsh, Michael F., Cui, Annie Peng
المصدر: Journal of Personal Selling & Sales Management; Mar2024, Vol. 44 Issue 1, p74-83, 10p
مصطلحات موضوعية: TRUST, SALES executives, RESTORATIVE justice, SALES personnel, DISTRIBUTIVE justice
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Pourmasoudi, Mohsen, Wiseman, Phillip, Ahearne, Michael, Hall, Zachary
المصدر: Journal of International Marketing; Mar2024, Vol. 32 Issue 1, p15-32, 18p
مصطلحات موضوعية: SALES executives, EXPORT sales contracts, SALES personnel, POLITICAL science education, CROSS-cultural differences
مصطلحات جغرافية: BRAZIL
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Peesker, Karen M., Ryals, Lynette J., Kerr, Peter D.
المصدر: Journal of Business & Industrial Marketing; 2024, Vol. 39 Issue 8, p1687-1703, 17p
مصطلحات موضوعية: DIGITAL technology, DIGITAL transformation, HIGH technology industries, TRUST, SEMI-structured interviews, SALES executives
مصطلحات جغرافية: CANADA
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Khorasani, Zahra, Rouholamini, Mehdi, Masoumi, Shiba
المصدر: International Journal of Innovation Management & Organizational Behavior; 2024, Vol. 4 Issue 3, p180-191, 12p
مصطلحات موضوعية: FOOD industry, SALES executives, MARKETING executives, MIXED methods research, ORGANIZATIONAL commitment
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Johnson, Jeff S.
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jul2024, Vol. 52 Issue 4, p1130-1151, 22p
مصطلحات موضوعية: PURCHASING agents, ROLE theory, CONSUMERS, SALES executives, SALES personnel
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Quand les entreprises ajustent‐elles leurs objectifs de primes en cours d’année? Données relatives aux objectifs de cadres commerciaux. (French)
المؤلفون: ARNOLD, MARKUS, ARTZ, MARTIN, GRASSER, ROBERT A.
المصدر: Contemporary Accounting Research; Spring2023, Vol. 40 Issue 1, p324-355, 32p
مصطلحات موضوعية: SALES executives, INFORMATION asymmetry, BUSINESS enterprises, ACQUISITION of data
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Business & Industrial Marketing, 2023, Vol. 39, Issue 4, pp. 721-734.
-
10دورية
المصدر: Perfumer & Flavorist; Aug2024, Vol. 49 Issue 8, p34-37, 4p
مصطلحات موضوعية: CHEMICAL senses, NOBEL Prize in Chemistry, SALES executives, MINTS (Plants), RAW materials, ICE cream, ices, etc., FLAVOR, POPCORN