-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghose, Anindya, Lee, Heeseung Andrew, Nam, Kihwan, Oh, Wonseok
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Jun2024, Vol. 61 Issue 3, p517-535, 19p
-
2دورية
المؤلفون: REID, ERIN, RAMARAJAN, LAKSHMI
المصدر: Harvard Business Review; Spring2024 Special issue, p58-63, 6p, 1 Color Photograph, 1 Chart
مصطلحات موضوعية: CORPORATE culture, EMPLOYEES' workload, SUPERIOR-subordinate relationship, SOCIAL pressure, WORK-life balance, PSYCHOLOGICAL burnout, WORK environment, QUALITY of work life, WORK ethic
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Academy of Management Perspectives; Nov2023, Vol. 37 Issue 4, p297-313, 17p
مصطلحات موضوعية: AUTONOMY (Psychology), MORAL development, MONETARY incentives, SOCIAL pressure, MOTIVATION (Psychology)
-
4رسالة جامعية
المؤلفون: Okcuoglu, Dilan
المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica
مرشدي الرسالة: Brandts, Jordi, Calsamiglia, Caterina
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Elecció individual, Elección individual, Individual choice, Pressió social, Presión social, Social pressure, Mentir, Lying, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/457988
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Dobbs, Kirstie LynnAff1, IDs41269023003155_cor1
المصدر: Acta Politica: International Journal of Political Science. 59(4):896-915
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Alexander, David L.Aff1, IDs11002024097346_cor1, Moore, Sarah G.
المصدر: Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing. :1-16
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Mehmood, Khalid, Iftikhar, Yaser, Jabeen, Fauzia, Khan, Ali NawazAff1, IDs10551024056716_cor4, Rehman, Hina
المصدر: Journal of Business Ethics. 191(4):837-863
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Compton, StephenAff1, IDs41042023001127_cor1
المصدر: International Journal of Applied Positive Psychology. 9(1):71-100
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Block, Jörn H., Sharma, Pramodita, Benz, Lena
المصدر: Journal of Business Ethics; Sep2024, Vol. 193 Issue 3, p511-533, 23p
مصطلحات موضوعية: BUSINESS enterprises, CARBON dioxide mitigation, FAMILY-owned business enterprises, STAKEHOLDERS, SOCIAL pressure
مصطلحات جغرافية: GERMANY
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Hao, Caixia, Yang, Lei
المصدر: Electronic Commerce Research; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p2143-2173, 31p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media in marketing, LOW-income consumers, CONSUMER preferences, SOCIAL pressure, MARKETING