-
1
المؤلفون: Salma Abdul Latiff, Abdelkader Chachi Abul Hassan
المصدر: Journal of Islamic Business and Management. 4:143-161
مصطلحات موضوعية: Value (ethics), Islamic ethics, media_common.quotation_subject, Equity (finance), Islam, Customer satisfaction, Business, Market environment, Marketing, Economic Justice, Welfare, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::399099a81c4454265736d8a24ae2381c
https://doi.org/10.12816/0019139 -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Abul Hassan, Abdelkader Chachi, Salma Abdul Latiff
المصدر: King Abdulaziz University, Islamic Economics Institute., Journal of King Abdulaziz University: Islamic Economics. 21(1):27-46
-
3مورد إلكتروني
المؤلفون: Hassan, Abul
المساهمون: Chachi, Abdelkader (Sonstige beteiligte Personen); Abdul Latiff, Salma (Sonstige beteiligte Personen)
المصدر: 2018
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Hassan, Abdul; Chachi, Abdelkader; Latiff, Salma Abdul
المصدر: Maǧallat Ǧāmiʿat al-Malik ʿAbd-al-ʿAzīz : Ǧidda, vol 21, issue 1, pg. 27-46. 2008