-
1
المؤلفون: Seegers, J. Conrad, National Conference on Research in English., National Council of Teachers of English, Urbana, IL.
Peer Reviewed: N
Page Count: 49
Descriptors: Beginning Reading, Curriculum Development, Elementary Education, Language Acquisition, Language Experience Approach, Language Instruction, Language Research, Literature Reviews, Reading Comprehension, Teaching Methods
Journal Code: RIEAUG1974
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: The Elementary School Journal, 1947 Mar 01. 47(7), 396-401.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3202899
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: The Elementary School Journal, 1949 May 01. 49(9/10), 511-515.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/998723
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: Elementary English, 1951 Jan 01. 28(1), 35-48.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41383801
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: The School Review, 1950 Nov 01. 58(8), 468-474.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1082116
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: Review of Educational Research, 1943 Apr 01. 13(2), 102-109.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1168507
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: Elementary English, 1953 Nov 01. 30(7), 437-443.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41384119
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: The Elementary English Review, 1946 Feb 01. 23(2), 61-68.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41382901
-
9دورية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad
المصدر: Teachers College Record; August 1944, Vol. 45 Issue: 10 p36-51, 16p
-
10دورية
المؤلفون: Seegers, J. Conrad, McKee, Paul, Falk, Ethel Mabie, Dawson, Mildred A., Heffernan, Helen, Broening, Angela, Abney, Louise, Trabue, M. R.
المصدر: Teachers College Record; August 1944, Vol. 45 Issue: 10 p148-193, 46p