-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Jie, Leng, Zhiyu, Tang, Kexin, Na, Meng, Li, Yixiang, Shah Alam, Syed
المصدر: In Heliyon 15 June 2024 10(11)
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, Syed, Ahmed, Saif, Ahmad Kokash, Husam, Shahed Mahmud, Md., Zafrin Sharnali, Sadia
المصدر: In Electronic Commerce Research and Applications May-June 2024 65
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, SyedAff1, IDs1063902412447y_cor1, Ahmed, Saif, Kokash, Husam Ahmad
المصدر: Education and Information Technologies: The Official Journal of the IFIP Technical Committee on Education. :1-1
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, Syed, Makmor, Nurkhalida, Masukujjaman, Mohammad, Khan Mohamed Makhbul, Zafir, Helmi Ali, Mohd, Al Mamun, Abdullah
المصدر: University of Santiago de Compostela. Faculty of Economics and Business., Revista Galega de Economía. 32(2):1-24
-
5دورية أكاديميةProtection Motivation and Travel Intention after the COVID-19 Vaccination: Fear and Risk Perception.
المؤلفون: Shah Alam, Syed, Masukujjaman, Mohammad, Omar, nor Asiah, Mohamed Makhbul, Zafir Khan, Helmi Ali, Mohd
المصدر: Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism; 2023, Vol. 24 Issue 6, p930-956, 27p
مصطلحات موضوعية: COVID-19 vaccines, PROTECTION motivation theory, RISK perception, COVID-19 pandemic, MOTIVATION (Psychology)
مصطلحات جغرافية: MALAYSIA
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Measuring Business Excellence, 2013, Vol. 17, Issue 1, pp. 33-50.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, Syed, Mohd, Rohani, Hisham, Badrul
المصدر: Journal of Islamic Marketing, 2011, Vol. 2, Issue 1, pp. 83-96.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, Syed, Mohamed Sayuti, Nazura
المصدر: International Journal of Commerce and Management, 2011, Vol. 21, Issue 1, pp. 8-20.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, Syed, Masukujjaman, Mohammad, Sayeed, Md Shohel, Omar, Nor Asiah, Ayob, Abu Hanifah, Wan Hussain, Wan Mohd Hirwani
المصدر: Journal of Global Marketing; Jan-Mar2023, Vol. 36 Issue 1, p1-24, 24p, 3 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: AUGMENTED reality, ONLINE shopping, CONSUMERS, CONSUMER behavior, TECHNOLOGY Acceptance Model
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Shah Alam, Syed
المصدر: Journal of Small Business and Enterprise Development, 2009, Vol. 16, Issue 2, pp. 240-255.