-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jain, VarshaAff5, Sheth, Jagdish N.Aff6, Mogaji, EmmanuelAff7, Ambika, AnupamaAff8
المساهمون: Sheth, Jagdish N., editorAff1, Jain, Varsha, editorAff2, Mogaji, Emmanuel, editorAff3, Ambika, Anupama, editorAff4
المصدر: Customer Centric Support Services in the Digital Age : The Next Frontier of Competitive Advantage. :1-10
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sheth, Jagdish N., Jain, Varsha, Ambika, Anupama
المصدر: European Journal of Marketing, 2024, Vol. 58, Issue 4, pp. 845-868.
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jain, VarshaAff5, Sheth, Jagdish N.Aff6, Mogaji, EmmanuelAff7, Ambika, AnupamaAff5, Aff8
المساهمون: Sheth, Jagdish N., editorAff1, Jain, Varsha, editorAff2, Mogaji, Emmanuel, editorAff3, Ambika, Anupama, editorAff4
المصدر: Artificial Intelligence in Customer Service : The Next Frontier for Personalized Engagement. :1-11
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sheth, Jagdish N., Uslay, Can
المصدر: In Journal of Business Research November 2023 166
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sheth, Jagdish N., Jain, Varsha, Ambika, Anupama
المصدر: In Journal of Business Research September 2023 164
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Jain, VarshaAff3, Ambika, AnupamaAff3, Sheth, Jagdish N.Aff4
المساهمون: Edvardsson, Bo, editorAff1, Tronvoll, Bård, editorAff2
المصدر: The Palgrave Handbook of Service Management. :393-410
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Sheth, Jagdish N., Jain, Varsha, Roy, Gourav, Chakraborty, Amrita
المصدر: International Journal of Bank Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 6, pp. 1248-1271.
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Sheth, Jagdish N.Aff3, Jain, VarshaAff4, Roy, GouravAff4, Chakraborty, AmritaAff4
المساهمون: Jochims, Bruna, editorAff1, Allen, Juliann, editorAff2
المصدر: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs : Proceedings of the 2022 AMS Annual Conference, May 25-27, Monterey, CA, USA. :359-360
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Sheth, Jagdish N.
المصدر: Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 1, pp. 37-44.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Parvatiyar, AtulAff1, IDs13162021002111_cor1, Sheth, Jagdish N.
المصدر: AMS Review: Official Publication of the Academy of Marketing Science. 11(3-4):432-445