يعرض 1 - 10 نتائج من 626 نتيجة بحث عن '"Sheth, Jagdish N."', وقت الاستعلام: 1.84s تنقيح النتائج
  1. 1
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Jain, VarshaAff5, Sheth, Jagdish N.Aff6, Mogaji, EmmanuelAff7, Ambika, AnupamaAff8

    المساهمون: Sheth, Jagdish N., editorAff1, Jain, Varsha, editorAff2, Mogaji, Emmanuel, editorAff3, Ambika, Anupama, editorAff4

    المصدر: Customer Centric Support Services in the Digital Age : The Next Frontier of Competitive Advantage. :1-10

  2. 2
  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Jain, VarshaAff5, Sheth, Jagdish N.Aff6, Mogaji, EmmanuelAff7, Ambika, AnupamaAff5, Aff8

    المساهمون: Sheth, Jagdish N., editorAff1, Jain, Varsha, editorAff2, Mogaji, Emmanuel, editorAff3, Ambika, Anupama, editorAff4

    المصدر: Artificial Intelligence in Customer Service : The Next Frontier for Personalized Engagement. :1-11

  4. 4
  5. 5
  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Jain, VarshaAff3, Ambika, AnupamaAff3, Sheth, Jagdish N.Aff4

    المساهمون: Edvardsson, Bo, editorAff1, Tronvoll, Bård, editorAff2

    المصدر: The Palgrave Handbook of Service Management. :393-410

  7. 7
  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Sheth, Jagdish N.Aff3, Jain, VarshaAff4, Roy, GouravAff4, Chakraborty, AmritaAff4

    المساهمون: Jochims, Bruna, editorAff1, Allen, Juliann, editorAff2

    المصدر: Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs : Proceedings of the 2022 AMS Annual Conference, May 25-27, Monterey, CA, USA. :359-360

  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Parvatiyar, AtulAff1, IDs13162021002111_cor1, Sheth, Jagdish N.

    المصدر: AMS Review: Official Publication of the Academy of Marketing Science. 11(3-4):432-445