-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Shi, Linda Hui, Smith, J. Brock, Zou, Shaoming, Han, Yuqing, Tan, Kang Frank
المصدر: In Journal of World Business June 2024 59(4)
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Su, ManAff4, Shi, Linda HuiAff5, Zhao, MengAff6, (Frank) Tan, KangAff7
المساهمون: Dwivedi, Yogesh K., Series EditorAff1, Wu, Terry, editorAff2, Bu, Nailin, editorAff3
المصدر: International Business in the New Asia-Pacific : Strategies, Opportunities and Threats. :213-237
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Qin, YaoAff4, Shi, Linda HuiAff5, Zhao, MengAff6, (Frank) Tan, KangAff7
المساهمون: Dwivedi, Yogesh K., Series EditorAff1, Wu, Terry, editorAff2, Bu, Nailin, editorAff3
المصدر: International Business in the New Asia-Pacific : Strategies, Opportunities and Threats. :259-273
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Qin, Yao, Shi, Linda Hui, Song, Lei, Stöttinger, Barbara, Tan, Kang (Frank)
المصدر: In Business Horizons March-April 2018 61(2):229-237
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Liu, Yi, Li, Yao, Shi, Linda Hui, Liu, Ting
المصدر: In Journal of Business Research September 2017 78:285-293
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jiang, Ling, Gao, Huachao, Shi, Linda Hui
المصدر: Journal of Marketing Management; Nov 2021, Vol. 37 Issue 15/16, p1459-1489, 31p, 1 Diagram, 11 Charts
مصطلحات موضوعية: LUXURIES, CONSPICUOUS consumption, POWER (Social sciences), SOCIAL attitudes, CHINA-United States relations, BRAND image
مصطلحات جغرافية: CHINA
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shi, Linda Hui, Gao, Tao Tony
المصدر: Journal of International Marketing, 2016 Jan 01. 24(2), 1-21.
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/43966529
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Shi, Linda Hui
المصدر: Journal of International Marketing, 2011 Jan 01. 19(4), 61-87.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.1509/jim.11.0005
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Shi, Linda Hui, White, J Chris, Zou, Shaoming, Cavusgil, S Tamer
المصدر: Journal of International Business Studies, 2010 May 01. 41(4), 620-638.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40604756
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Shi, Linda HuiAff3, Tax, Stephen S.Aff3, Huang, LeiAff4
المساهمون: Academy of Marketing Science, Robinson, Jr., Leroy, editorAff2
المصدر: Proceedings of the 2009 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :26-26