-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Skott, Charlotte KrogAff1, IDs10857022095561_cor1
المصدر: Journal of Mathematics Teacher Education. 27(2):163-183
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, XingfengAff1, IDs10763023103710_cor1, Huang, Rongjin, Skott, Charlotte Krog
المصدر: International Journal of Science and Mathematics Education. 22(3):679-701
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Psycharis, GiorgosAff4, Aff7, Potari, DespinaAff4, Aff6, Skott, Charlotte KrogAff5
المساهمون: Pepin, Birgit, editorAff1, Gueudet, Ghislaine, editorAff2, Choppin, Jeffrey, editorAff3
المصدر: Handbook of Digital Resources in Mathematics Education. :1115-1141
-
4
المؤلفون: Skott, Charlotte Krog, Skott, Jeppe, 1956
المصدر: PROCEEDINGS OF THE 46th CONFERENCE of the International Group for the Psychology of Mathematics Education Proceedings of the International Groups for the Psychology of Mathematics Education. :219-226
مصطلحات موضوعية: Mathematical Education, Matematikdidaktik
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-129962
https://www.igpme.org/publications/current-proceedings/
https://lnu.diva-portal.org/smash/get/diva2:1865613/FULLTEXT01.pdf -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Psycharis, GiorgosAff1, IDs10857023096053_cor1, Skott, Charlotte Krog
المصدر: Journal of Mathematics Teacher Education. :1-26
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Skott, Charlotte Krog (ORCID
0000-0002-1762-064X )المصدر: International Journal for Lesson and Learning Studies. 2023 12(1):65-77.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Mathematics Teachers, Teacher Orientation, Beginning Teachers, Networks, Foreign Countries, Mathematics Education, Inservice Teacher Education, Teacher Participation, Pedagogical Content Knowledge, Lesson Plans
مصطلحات جغرافية: Denmark
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Jensen, Erik Ottar (ORCID
0000-0002-2998-0124 ), Skott, Charlotte Krog (ORCID0000-0002-1762-064X )المصدر: Digital Experiences in Mathematics Education. Aug 2022 8(2):183-212.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 30
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Skott, Charlotte Krog
المصدر: International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 12, Issue 1, pp. 65-77.
-
9
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jensen, Erik OttarAff1, Aff2, IDs40751022001007_cor1, Skott, Charlotte Krog
المصدر: Digital Experiences in Mathematics Education. 8(2):183-212