-
1دورية أكاديمية
المصدر: Communications in Information Literacy. Dec 2022 16(2):151-166.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Health Education, Undergraduate Students, Educational Innovation, Scaffolding (Teaching Technique), Public Health, Course Descriptions, Assignments, Constructivism (Learning), Outcomes of Education, Information Literacy, Librarians, Health Sciences, Inquiry, Active Learning, Teacher Attitudes, Librarian Teacher Cooperation, College Faculty, Course Evaluation, Student Attitudes
مصطلحات جغرافية: Colorado
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Freiberg, Matthew S, Duncan, Meredith S, Alcorn, Charles, Chang, Chung‐Chou H, Kundu, Suman, Mumpuni, Asri, Smith, Emily K, Loch, Sarah, Bedigian, Annie, Vittinghoff, Eric, So‐Armah, Kaku, Hsue, Priscilla Y, Justice, Amy C, Tseng, Zian H
المصدر: Journal of the American Heart Association. 10(18)
مصطلحات موضوعية: Prevention, Infectious Diseases, Clinical Research, HIV/AIDS, Infection, Good Health and Well Being, Adult, CD4 Lymphocyte Count, Death, Sudden, Cardiac, Female, HIV Infections, Humans, Longitudinal Studies, Male, Middle Aged, Risk Factors, Veterans, Viral Load, World Health Organization, CD4 cell count, HIV infection, HIV viral load, sudden cardiac death, Cardiorespiratory Medicine and Haematology
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/65n248zg
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Cancer Causes & Control, 2012 Jan 01. 23(1), 207-211.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41410302
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Smith, Emily K., Resler, Lynn M., Vance, Eric A., Carstensen,, Laurence W., Kolivras, Korine N.
المصدر: Arctic, Antarctic, and Alpine Research, 2011 Feb 01. 43(1), 107-117.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41240404
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المصدر: Communications in Information Literacy; 2022, Vol. 16 Issue 2, p151-166, 16p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hays, Emily, Levine, Jake, Rethi, Shruthi, Smith, Emily K., Upadhya, Sharmila, Sobering, Andrew K., Weiler, Tracey
المصدر: Medical Science Educator; Mar2019, Vol. 29 Issue 1, p189-197, 9p
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.