-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sparks, Cheryl (ORCID
0000-0001-9536-2490 ), Chang, Heewon (ORCID0000-0002-0860-0778 )المصدر: Christian Higher Education. 2021 20(1-2):38-56.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
Descriptors: Christianity, Religious Colleges, Doctoral Programs, Capstone Experiences, Doctoral Dissertations, Organizations (Groups), Holistic Approach, Systems Approach, Portfolios (Background Materials), Doctoral Students, Interdisciplinary Approach, Performance, College Faculty, Program Design, Standards, Excellence in Education, Resource Allocation, Evaluation Methods, Models, Quality Assurance
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sparks, Cheryl B., Stoppa, Tara M.
المصدر: Family Journal; Oct2022, Vol. 30 Issue 4, p542-549, 8p
مصطلحات موضوعية: CHILD sexual abuse, PARENT-adult child relationships, ADULT children, PARENTS, DISCLOSURE, ADULTS
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hepburn, Eric, Sparks, Cheryl
المصدر: Teacher Education and Special Education. Sum 1992 15(3):161-167.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Curriculum Evaluation, Educational Theories, Elementary Secondary Education, Evaluation Methods, Higher Education, Interpreters, Interpretive Skills, Models, Program Evaluation, Speech Communication, Teacher Education, Teaching Methods, Theory Practice Relationship
-
4دورية أكاديميةThe Enactment of Mothers' Pensions: Civic Mobilization and Agenda Setting or Benefits of the Ballot?
المؤلفون: Sparks, Cheryl Logan, Walniuk, Peter R.
المصدر: The American Political Science Review, 1995 Sep 01. 89(3), 710-720.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2082986
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sparks, Cheryl, Chang, Heewon
المصدر: Christian Higher Education; Jan-Apr2021, Vol. 20 Issue 1/2, p38-56, 19p
مصطلحات موضوعية: QUALITY assurance, DOCTORAL students, EDUCATION policy, DOCTORAL programs
الشركة/الكيان: COUNCIL for Christian Colleges & Universities
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Melson, Gail F., Peet, Susan, Sparks, Cheryl
المصدر: Children's Environments Quarterly, 1991 Jan 01. 8(2), 55-65.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/41514782
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.