يعرض 1 - 10 نتائج من 88 نتيجة بحث عن '"Stark CEL"', وقت الاستعلام: 1.01s تنقيح النتائج
  1. 1

    المؤلفون: Stark, SM, Reagh, ZM, Yassa, MA, Stark, CEL

    المصدر: Stark, SM; Reagh, ZM; Yassa, MA; & Stark, CEL. (2018). What's in a context? Cautions, limitations, and potential paths forward. NEUROSCIENCE LETTERS, 680, 77-87. doi: 10.1016/j.neulet.2017.05.022. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8sp172r4

    مصطلحات موضوعية: Context, Associations, Binding, Hippocampus, Items

    وصف الملف: application/pdf

  2. 2

    المؤلفون: Stark, SM, Stark, CEL

    المصدر: Stark, SM; & Stark, CEL. (2017). Age-related deficits in the mnemonic similarity task for objects and scenes.. Behavioural brain research, 333, 109-117. doi: 10.1016/j.bbr.2017.06.049. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5qd8w73b

    وصف الملف: application/pdf

  3. 3

    المؤلفون: Huffman, DJ, Stark, CEL

    المصدر: Huffman, DJ; & Stark, CEL. (2017). The influence of low-level stimulus features on the representation of contexts, items, and their mnemonic associations.. NeuroImage, 155, 513-529. doi: 10.1016/j.neuroimage.2017.04.019. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7k95d1xw

    وصف الملف: application/pdf

  4. 4

    المؤلفون: Huffman, DJ, Stark, CEL

    المصدر: Huffman, DJ; & Stark, CEL. (2017). Age-related impairment on a forced-choice version of the Mnemonic Similarity Task.. Behavioral neuroscience, 131(1), 55-67. doi: 10.1037/bne0000180. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/93z64366

    وصف الملف: application/pdf

  5. 5

    المصدر: LePort, AKR; Stark, SM; McGaugh, JL; & Stark, CEL. (2016). Highly Superior Autobiographical Memory: Quality and Quantity of Retention Over Time. FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 6. doi: 10.3389/fpsyg.2015.02017. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8bw1f25b

    وصف الملف: application/pdf

  6. 6
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية