-
1تقرير
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Journal on Excellence in College Teaching. 1995 6(2):31-46.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: College Instruction, Dramatics, Educational Strategies, English Literature, Excellence in Education, Higher Education, Literature Appreciation, Student Attitudes, Student Participation
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: The Modern Language Review, 1974 Jan 01. 69(1), 115-120.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3725204
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1985 Dec 01. 36(4), 474-477.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2870316
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Stodder, Joseph H., Wilds, Lillian
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1979 Apr 01. 30(2), 232-245.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2869317
-
5مراجعة
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Theatre Journal, 1985 Mar 01. 37(1), 103-106.
Relation: The Los Angeles Olympic Arts Festival
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3207187
-
6مراجعة
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1992 Apr 01. 43(1), 86-89.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2870909
-
7مراجعة
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1990 Oct 01. 41(3), 368-372.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2870489
-
8مراجعة
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1987 Jul 01. 38(2), 243-248.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2870570
-
9مراجعة
المؤلفون: Stodder, Joseph H.
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1988 Jul 01. 39(2), 232-238.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2870635
-
10مراجعة
المؤلفون: Stodder, Joseph H., Wilds, Lillian
المصدر: Shakespeare Quarterly, 1980 Jul 01. 31(2), 254-274.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2869551