-
1دورية أكاديمية
المصدر: IEEE/ASME Transactions on Mechatronics IEEE/ASME Trans. Mechatron. Mechatronics, IEEE/ASME Transactions on. 29(4):2991-3000 Aug, 2024
-
2مؤتمر
المؤلفون: Gustavsson, Henrik, Bilic, Damir, Carlson, Jan, Enoiu, Eduard Paul
المصدر: 2024 IEEE International Systems Conference (SysCon) Systems Conference (SysCon), 2024 IEEE International. :1-8 Apr, 2024
Relation: 2024 IEEE International Systems Conference (SysCon)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hossain, SairaAff1, IDs12144024065478_cor1, Strnadová, IvaAff2, Aff3, Danker, Joanne
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. :1-9
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Simmons, Timothy, Quattlebaum, Mary, Martin, Pamela, Wilson, Dawn K.Aff1, IDs1086502400509y_cor4
المصدر: Journal of Behavioral Medicine. :1-14
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Arslan, GökmenAff1, Aff2, IDs12187024101443_cor1
المصدر: Child Indicators Research: The official Journal of the International Society for Child Indicators. 17(4):1547-1561
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Murthi, KavithaAff1, IDs11165024101585_cor1, Chen, Yu-Lun, Martin, Wendy, Riccio, Ariana, Patten, Kristie
المصدر: Research in Science Education. 54(4):595-620
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hendriks, TomAff1, Aff2, IDs4104202300139w_cor1, de Jong, Joop, Hassankhan, AabidienAff4, Aff5, van Woerkom, Marianne
المصدر: International Journal of Applied Positive Psychology. 9(2):553-582
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Sriramalu, Sudhir Babu, Elangovan, Aravind RajAff2, IDs40737024004213_cor2, Isaac, Mohan K.Aff3, Aff4, Kalyanasundaram, Janaki Raman
المصدر: Journal of Psychosocial Rehabilitation and Mental Health. :1-14
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Couch, Stephanie R.Aff1, IDs11528024009532_cor1, Kalainoff, Melinda Z.
المصدر: TechTrends: Linking Research and Practice to Improve LearningA publication of the Association for Educational Communications & Technology. :1-21
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Guo, KarenAff1, IDs13384024007072_cor1
المصدر: The Australian Educational Researcher: A Publication of the Australian Association for Research in Education. :1-20