-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Łażewska, Dorota, Bajda, Marek, Kaleta, Maria, Zaręba, Paula, Doroz-Płonka, Agata, Siwek, Agata, Alachkar, Alaa, Mogilski, Szczepan, Saad, Ali, Kuder, Kamil, Olejarz-Maciej, Agnieszka, Godyń, Justyna, Stary, Dorota, Sudoł, Sylwia, Więcek, Małgorzata, Latacz, Gniewomir, Walczak, Maria, Handzlik, Jadwiga, Sadek, Bassem, Malawska, Barbara, Kieć-Kononowicz, Katarzyna
المصدر: In European Journal of Medicinal Chemistry 1 December 2020 207
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sudoł, Sylwia, Kucwaj-Brysz, Katarzyna, Kurczab, Rafał, Wilczyńska, Natalia, Jastrzębska-Więsek, Magdalena, Satała, Grzegorz, Latacz, Gniewomir, Głuch-Lutwin, Monika, Mordyl, Barbara, Żesławska, Ewa, Nitek, Wojciech, Partyka, Anna, Buzun, Kamila, Doroz-Płonka, Agata, Wesołowska, Anna, Bielawska, Anna, Handzlik, Jadwiga
المصدر: In European Journal of Medicinal Chemistry 1 October 2020 203
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali, Wesam, Więcek, Małgorzata, Łażewska, Dorota, Kurczab, Rafał, Jastrzębska-Więsek, Magdalena, Satała, Grzegorz, Kucwaj-Brysz, Katarzyna, Lubelska, Annamaria, Głuch-Lutwin, Monika, Mordyl, Barbara, Siwek, Agata, Nasim, Muhammad Jawad, Partyka, Anna, Sudoł, Sylwia, Latacz, Gniewomir, Wesołowska, Anna, Kieć-Kononowicz, Katarzyna, Handzlik, Jadwiga
المصدر: In European Journal of Medicinal Chemistry 15 September 2019 178:740-751
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Ocena edukacji terapeutycznej prowadzonej przez pielęgniarki u pacjentów z cukrzycą typu 2 w kontekście poczucia koherencji. (Polish)
المؤلفون: Ogórek-Tęcza, Beata, Sudoł, Sylwia
المصدر: Nursing in the 21st Century; Dec2017, Vol. 16 Issue 4, p9-16, 8p