-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Christaldi-Sullivan, Joanne, Bodzio, Jessica Rae
المصدر: Journal of Service-Learning in Higher Education. 2022 14.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Service Learning, Educational Benefits, Student Attitudes, Foreign Countries, Study Abroad, Learning Readiness, Interprofessional Relationship, Undergraduate Students, Measures (Individuals), Scores, Cultural Awareness, Outcomes of Education, Futures (of Society), Educational Experience, Transformative Learning, Individual Development, Student Surveys, Attitude Change, Graduate Students, Student Characteristics
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohr, Alex E., Hatem, Cherine, Sikand, Geeta, Rozga, Mary, Moloney, Lisa, Sullivan, Joanne, De Waal, Desiree, Handu, Deepa
المصدر: In Journal of Clinical Lipidology September-October 2022 16(5):547-561
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mulligan, Hilda, McCoy, Lorna, Wilkinson, Amanda, Hawke, Jenny, Sullivan, Joanne, Kirk, Eliana, Hastings, Kristin, Ibrahim, Clara, Potterton, Joanne
المصدر: In Children and Youth Services Review November 2017 82:13-18
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Guang-Lea, Sullivan, Joanne K., Gupta, Abha
المصدر: International Journal of Child Care and Education Policy. November 2011 5(2):21-31
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, David W., Sullivan, Joanne L.
المصدر: The Reading Teacher, 1982 Dec 01. 36(3), 324-326.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/20198216
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.