-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Theresa Thies, Susanne Falk
المصدر: Journal of International Students. 2024 14(1):326-346.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Foreign Countries, Foreign Students, College Students, Barriers, Social Integration, Language Usage, Financial Needs, Public Policy, Majors (Students), Decision Making, Dropouts, Student Attitudes, Self Concept
مصطلحات جغرافية: Germany
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Susanne Falk, Michelle Helmkamp
المصدر: Zeitschrift für Hochschulentwicklung, Vol 17, Iss 2 (2022)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Theresa Thies, Susanne Falk
المصدر: Springer;Association for Institutional Research, Research in Higher Education. 64(8):1143-1164
-
4
المؤلفون: Chris David Lauruschkat, Ihsan Muchsin, Alice Rein, Florian Erhard, Denise Grathwohl, Lars Dölken, Carolin Köchel, Christine Susanne Falk, Hermann Einsele, Sebastian Wurster, Götz Ulrich Grigoleit, Sabrina Kraus
المصدر: Frontiers in Immunology. 14
مصطلحات موضوعية: Immunology, Immunology and Allergy
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3115e605e395cb431f52bc0e6ec86965
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chieh Ming Liao, Vera Christine Wulfmeyer, Maxine Swallow, Christine Susanne Falk, Hermann Haller, Ron Korstanje, Anette Melk, Roland Schmitt
المصدر: Cells, Vol 10, Iss 6, p 1437 (2021)
مصطلحات موضوعية: cellular senescence, primary cells, cell culture, genetic background, mouse strains, Cytology, QH573-671
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Susanne Falk, Michelle Helmkamp, Theresa Thies
المصدر: ZeHf – Zeitschrift für empirische Hochschulforschung. 5:55-79
مصطلحات موضوعية: General Energy
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c02832f051f8691f915549982550277b
https://doi.org/10.3224/zehf.v5i1.05 -
7
-
8
-
9
-
10
المؤلفون: Susanne Falk, Theresa Thies
المصدر: Survey-Methoden in der Hochschulforschung ISBN: 9783658369200
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0323a86ad7c7e83e06cd8556ac8970ff
https://doi.org/10.1007/978-3-658-36921-7_15