-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ellegood, William A. (ORCID
0000-0003-0866-2175 ), Bernard Bracy, Jill M., Sweeney, Donald C., IIالمصدر: Journal of Advanced Academics. Feb 2023 34(1):7-31.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
Descriptors: Advanced Placement Programs, Public Schools, School Districts, Access to Education, Educational Trends, Institutional Characteristics, School Involvement, Program Termination
مصطلحات جغرافية: Texas
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Educational Management. 2020 34(2):263-278.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Burns, Kathleen, Ellegood, William A., Bernard Bracy, Jill M., Duncan, Mimi, Sweeney, Donald C., II
المصدر: Journal of Advanced Academics. Feb 2019 30(1):27-49.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 23
Descriptors: Program Effectiveness, High Schools, Higher Education, Acceleration (Education), Dual Enrollment, College Preparation, Time to Degree, Grade Point Average, Scores, Gender Differences, Enrollment, Ethnicity, Racial Differences
Assessment and Survey Identifiers: ACT Assessment
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ellegood, William A., Bernard Bracy, Jill, Sweeney, Donald C., II, Duncan, Mimi, Burns, Kathleen
المصدر: Journal of Further and Higher Education. 2019 43(3):418-433.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10تقرير
المؤلفون: Sweeney, M. C., Eaves, J. D.
المصدر: Phys. Rev. Lett. 112, 107402 (2014)
مصطلحات موضوعية: Condensed Matter - Mesoscale and Nanoscale Physics
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/1305.6572