-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: RISING PRICES ON TODAY'S FOOD MARKET. (English)
المؤلفون: SZŰCS, Róbert Sándor, KOVÁCS, Krisztina
المصدر: Hungarian Journal of Nutrition Marketing / Táplálkozásmarketing; 2023, Vol. 10 Issue 1, p21-37, 17p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: SZŰCS, RÓBERT SÁNDOR, SZAKÁLY, ZOLTÁN
المصدر: Corvinus Journal of Sociology & Social Policy; 2020, Vol. 11 Issue 2, p99-118, 20p
مصطلحات موضوعية: DIETARY supplements, SEDENTARY people, WORD of mouth advertising, SPORTS, TREND setters, CONSUMER preferences
-
3
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Sunday Closing in Retail Trade from the Aspect of Consumers. (English)
المؤلفون: Szűcs, Róbert Sándor
المصدر: Economica (1585-6216); 2015, Vol. 8 Issue 4.1, p53-58, 6p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The Value of Engineering and Technology, Agricultural, and Informatics Degrees on the Labour Market. (English)
المؤلفون: Szűcs, Róbert Sándor, Pólya, Éva, Horváth, Marianna
المصدر: Economica (1585-6216); 2015, Vol. 8 Issue 1, p4-22, 19p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Consumer etnocentrism in aspect of trade marks. (English)
المؤلفون: Szűcs, Róbert Sándor, Pólya, Éva
المصدر: Economica (1585-6216); 2014, Vol. 7 Issue 2, p80-93, 14p
مصطلحات موضوعية: TRADEMARKS -- Research, ETHNOCENTRISM, MARKETING research, BRAND loyalty
مصطلحات جغرافية: HUNGARY