-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: M., Muhammed Shafi, Shanavas, S. A.
المصدر: Language in India; Apr2024, Vol. 24 Issue 4, p65-75, 11p
مصطلحات موضوعية: MALAYALAM language, PEOPLE with visual disabilities, ASSISTIVE technology, TEXT-to-speech software, ACCESS to information
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Moore, Kimberly Sena, LaGasse, A Blythe
المصدر: Journal of Music Therapy; Winter2023, Vol. 60 Issue 4, p373-377, 5p
مصطلحات موضوعية: MUSIC therapy, TEXT-to-speech software, PSYCHOTHERAPY, POSTDOCTORAL programs
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Dyslexia (10769242); Nov2023, Vol. 29 Issue 4, p408-425, 18p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Clinton-Lisell, Virginia
المصدر: Educational Research: Theory & Practice; 2023, Vol. 34 Issue 3, p133-155, 23p
مصطلحات موضوعية: READING, LISTENING, READING comprehension, TEXT-to-speech software, VOCABULARY
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The Audiotext, a Form of Tertiary Orality and an Alternative Reading Experience.
المؤلفون: Quiceno, Carlos Suárez1 carlos.suarezqu@amigo.edu.co, Muñoz, Wilson Castaño2 wilson.castano@udea.edu.co
المصدر: Revista Interamericana de Bibliotecologia. 2023, Vol. 46 Issue 3, p1-10. 10p.
مصطلحات موضوعية: *Audiobooks, *Book format, Text-to-speech software, Speech processing systems, Speech synthesis
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhao, Fangzheng, Mayer, Richard E.
المصدر: Educational Technology Research & Development; Aug2023, Vol. 71 Issue 4, p1449-1469, 21p
مصطلحات موضوعية: TEXT-to-speech software, GENDER, LEARNING, EDUCATIONAL outcomes, HUMAN voice
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Martha Cleveland-Innes
المصدر: Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 49, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: CoI Framework, TPACK, Blended Learning, Microscopes in Health Science Education, Text-to-speech software, Education
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية
المؤلفون: Rawlinson, Nik
المصدر: Computer Act!ve; 2/28/2024, Issue 678, p35-37, 3p, 3 Color Photographs
مصطلحات موضوعية: AUDIOBOOKS, TEXT-to-speech software, AMAZON Echo, PODCASTING, SMART speakers, DOWNLOADING
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Raffoul, Sandra, Jaber, Lindsey
المصدر: Canadian Journal of Learning & Technology; Summer2023, Vol. 49 Issue 2, p1-18, 18p, 1 Chart
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Cleveland-Innes, Martha
المصدر: Canadian Journal of Learning and Technology ; vol. 49 no. 2 (2023)