-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Childs, Joshua, Taylor, Z.W (ORCID
0000-0002-6085-2729 )المصدر: Journal of Education. Oct 2023 203(4):877-890.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: School Size, Elementary Secondary Education, Public Schools, Charter Schools, School Districts, Web Sites, Open Enrollment, Differences, Comparative Analysis, Educational Finance
مصطلحات جغرافية: Texas
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Taylor, Z.W.Aff2, IDs10780022094824_cor1, Charran, Chelseaia
المصدر: Interchange: A Quarterly Review of Education. 54(1):39-47
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hobson, Kelly, Taylor, Z.W
المصدر: Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning. 2022 30(5):551-565.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Foreign Countries, Postsecondary Education, Web Sites, Public Colleges, Private Colleges, Geographic Regions, Institutional Characteristics, Programs, Mentors, Prediction
مصطلحات جغرافية: Canada
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Burnett, Christopher A., Taylor, Z.W.
المصدر: Recreational Sports Journal; Oct2023, Vol. 47 Issue 2, p136-147, 12p, 1 Chart
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hobson, Kelly, Taylor, Z.W.
المصدر: International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2020, Vol. 9, Issue 3, pp. 279-290.
-
6دورية
المؤلفون: Taylor, Z.W., Childs, Joshua
المصدر: Philanthropy & Education; July 2024, Vol. 7 Issue: 2 p83-109, 27p
-
7دورية
المؤلفون: Taylor, Z.W., Pauter, Sarah
المصدر: Successful Registrar; May2024, Vol. 24 Issue 3, p1-9, 9p
مصطلحات موضوعية: GRADE point average, UNIVERSITIES & colleges, FINANCIAL aid, HIGHER education
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Taylor, Z.W., Black, Victoria G.
المصدر: International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2018, Vol. 7, Issue 4, pp. 296-311.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Childs, Joshua, Taylor, Z.W.
المصدر: Journal of Education; Oct2023, Vol. 203 Issue 4, p877-890, 14p
مصطلحات موضوعية: SCHOOL districts, CHARTER schools, PUBLIC schools, WEBSITES, POPULARITY
مصطلحات جغرافية: TEXAS
الشركة/الكيان: TEXAS Education Agency
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.