-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Barton, GeorginaAff1, IDs13384023006419_cor1, Khosronejad, Maryam, Ryan, Mary, Kervin, Lisa, Myhill, Debra
المصدر: The Australian Educational Researcher: A Publication of the Australian Association for Research in Education. 51(4):1311-1330
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Brosseuk, DebAff1, IDs10643024017265_cor1
المصدر: Early Childhood Education Journal. :1-13
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Skar, Gustaf B.Aff1, Aff2, IDs11145023104600_cor1, Graham, Steve, Huebner, Alan, Kvistad, Anne Holten, Johansen, Marita Byberg, Aasen, Arne Johannes
المصدر: Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. 37(6):1345-1373
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Howie, MarkAff1, IDs4129702300221y_cor1
المصدر: Curriculum Perspectives. 44(1):37-48
-
5رسالة جامعية
المؤلفون: Tormo Guevara, Elisa
المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
مرشدي الرسالة: Ribas, Teresa
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Aprenentatge, Aprendizaje, Learning, Dearning, Didàctica de la escriptura, Didáctica de la escritura, Teaching writing, Reflexió metalingüística, Reflexión metalingüística, Metalinguistic reflection, Ciències Socials
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/458620
-
6رسالة جامعية
المؤلفون: Casadellà, Marina
المساهمون: University/Department: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
مرشدي الرسالة: Fontich i Vicens, Xavier, Ribas i Seix, Teresa
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Formació docent, Formación docente, Teacher training, Pensament del professorat, Pensamiento del profesorado, Teacher thinking, Didàctica de l'escriptura, Didáctica de la escritura, Teaching writing, Ciències Humanes
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/402266
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Nataša Perinčić Tičić, Anamarija Štulina
المصدر: Elektronički Zbornik Radova Veleučilišta u Šibeniku, Vol 18, Iss 1-2, Pp 191-200 (2024)
مصطلحات موضوعية: peer feedback, written teacher feedback, efl, teaching writing, action research, Commerce, HF1-6182, Recreation. Leisure, GV1-1860
وصف الملف: electronic resource
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Salleh, Farah Idayu MohdAff6, Shamsudin, SarimahAff7, Baharum, Harmi IzzuanAff7, Lestari, RizaAff8
المساهمون: Ismail, Azman, editorAff1, Zulkipli, Fatin Nur, editorAff2, Mahat, Rahimah, editorAff3, Mohd Daril, Mohd Amran, editorAff4, Öchsner, Andreas, editorAff5
المصدر: Analyzing Education, Sustainability, and Innovation : Multidisciplinary Research Perspectives. :1-8
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Habtamu Gebrekidan, Assefa Zeru
المصدر: Language Literacy: Journal of Linguistics, Literature, and Language Teaching, Vol 8, Iss 1, Pp 107-122 (2024)
مصطلحات موضوعية: efl teachers’ beliefs, teaching conceptions, approaches to teaching writing, Language and Literature, Philology. Linguistics, P1-1091, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Faisol Faisol, Riski Janu Saputra, Devi Rafika Sari, Uril Bahruddin
المصدر: Arabiyatuna: Jurnal Bahasa Arab, Vol 8, Iss 1, Pp 411-434 (2024)
مصطلحات موضوعية: teaching materials, teaching writing skills, following line method, Language and Literature, Languages and literature of Eastern Asia, Africa, Oceania, PL1-8844
وصف الملف: electronic resource