يعرض 1 - 10 نتائج من 178 نتيجة بحث عن '"Television commercial"', وقت الاستعلام: 0.88s تنقيح النتائج
  1. 1
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Yambe, TomoyukiAff10, Shiraishi, YasuyukiAff10, Inoue, YusukeAff10, Yamada, AkihiroAff10, Yoshizawa, MakotoAff11

    المساهمون: Magjarevic, Ratko, Series EditorAff1, Ładyżyński, Piotr, Associate EditorAff2, Ibrahim, Fatimah, Associate EditorAff3, Lackovic, Igor, Associate EditorAff4, Rock, Emilio Sacristan, Associate EditorAff5, Shiraishi, Yasuyuki, editorAff6, Sakuma, Ichiro, editorAff7, Naruse, Keiji, editorAff8, Ueno, Akinori, editorAff9

    المصدر: 11th Asian-Pacific Conference on Medical and Biological Engineering : Proceedings of the Online Conference APCMBE 2020, May 25-27, 2020. 82:77-82

  2. 2
  3. 3
  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Wagner, UdoAff6, Ebster, ClausAff6, Eberhardsteiner, LisaAff6, Prenner, MadeleineAff7

    المساهمون: Dawid, Herbert, editorAff1, Doerner, Karl F., editorAff2, Feichtinger, Gustav, editorAff3, Kort, Peter M., editorAff4, Seidl, Andrea, editorAff5

    المصدر: Dynamic Perspectives on Managerial Decision Making : Essays in Honor of Richard F. Hartl. 22:395-411

  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Li, DanAff3

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Kim, Kacy K., editorAff2

    المصدر: Celebrating America’s Pastimes: Baseball, Hot Dogs, Apple Pie and Marketing? : Proceedings of the 2015 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :855-859

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Verlegh, Peeter, editorAff1, Voorveld, Hilde, editorAff2, Eisend, Martin, editorAff3

    المصدر: Advances in Advertising Research (Vol. VI) : The Digital, the Classic, the Subtle, and the Alternative. :115-124

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: van der Laan, J. M.Aff2

    المساهمون: van der Laan, J. M.Aff1

    المصدر: Narratives of Technology. :203-219

  8. 8
  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Snuggs, Thelma L.Aff3, Qualls, William J.Aff4

    المساهمون: Academy of Marketing Science, King, Robert L., editorAff2

    المصدر: Minority Marketing: Issues and Prospects : Proceedings of the 1987 Minority Marketing Congress. :97-102

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Gerlich, R. NicholasAff3, Gopalan, SureshAff3

    المساهمون: Academy of Marketing Science, King, Robert L., editorAff2

    المصدر: Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s : Proceedings of the 1993 Minority Marketing Congress. :48-52