-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Sabido-Codina, Judit
المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Departament de Didàctiques Aplicades
مرشدي الرسالة: Prats, Joaquim, 1949-, Fuentes Moreno, Concepción
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Didàctica de la història, Didáctica de la historia, History teaching methods, Ensenyament obligatori, Enseñanza obligatoria, Compulsory education, Educació secundària postobligatòria, Educación secundaria postobligatoria, Secondary education, Temps (Lògica), Tiempo (Lógica), Tense (Logic), Pensament, Pensamiento, Thinking, Ciències de l'Educació
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/672781
-
2كتاب إلكتروني
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hosokawa, YuichiroAff1, IDs10849023094006_cor1
المصدر: Journal of Logic, Language and Information. 32(4):677-706
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Russell, Gillian K., author
المصدر: Barriers to Entailment : Hume's Law and other Limits on Logical Consequence, 2023, ill.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bacharach, JulianAff1, IDs11229023044702_cor1
المصدر: Synthese: An International Journal for Epistemology, Methodology and Philosophy of Science. 203(1)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Indrzejczak, Andrzej, Zawidzki, MichałAff1, IDs11229023043198_cor2
المصدر: Synthese: An International Journal for Epistemology, Methodology and Philosophy of Science. 202(3)
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Akama, SeikiAff4, Abe, Jair MinoroAff5
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Jain, Lakhmi C., Series EditorAff2, Abe, Jair Minoro, editorAff3
المصدر: Advances in Applied Logics : Applications of Logic for Philosophy, Mathematics and Information Technology. 243:37-40
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ma, Minghui, Chen, QianAff2, IDs11225022100270_cor2
المصدر: Studia Logica: An International Journal for Symbolic Logic. 111(2):217-250
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ma, MinghuiAff1, IDs11225022100145_cor1, Li, Guiying
المصدر: Studia Logica: An International Journal for Symbolic Logic. 111(1):21-56
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Lin, Zhe, Ma, MinghuiAff2, IDs11225022100038_cor2
المصدر: Studia Logica: An International Journal for Symbolic Logic. 110(5):1255-1289