يعرض 1 - 10 نتائج من 80 نتيجة بحث عن '"Terblanche, Nic S."', وقت الاستعلام: 1.03s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Terblanche, Nic S.Aff1

    المساهمون: Campbell, Colin L., editorAff12

    المصدر: The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientationsin a Dynamic Business World : Proceedings of the 2011 World Marketing Congress. :795-804

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Terblanche, Nic S.

    المصدر: In Journal of Retailing and Consumer Services January 2018 40:48-59

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Terblanche, Nic S.Aff4

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Groza, Mark D., editorAff2, Ragland, Charles B., editorAff3

    المصدر: Marketing Challenges in a Turbulent Business Environment : Proceedings of the 2014 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress. :47-57

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Terblanche-Smit, MarlizeAff3, Terblanche, Nic S.Aff4

    المساهمون: Alves, Helena, Series editorAff1, Wymer, Walter, editorAff2

    المصدر: Innovations in Social Marketing and Public Health Communication : Improving the Quality of Life for Individuals and Communities. :173-183

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Terblanche, Nic SAff3

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Kubacki, Krzysztof, editorAff2

    المصدر: Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old : Proceedings of the 2013 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :207-212

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Terblanche-Smit, MarlizeAff1, Terblanche, Nic S.Aff1

    المساهمون: Okazaki, Shintaro, editor

    المصدر: Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theory and Practice. :119-129

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Terblanche-Smit, MarlizeAff1, Terblanche, Nic S.Aff1

    المساهمون: Terlutter, Ralf, editor, Diehl, Sandra, editor, Okazaki, Shintaro, editor

    المصدر: Advances in Advertising Research (Vol. 1) : Cutting Edge International Research. :111-125