-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamada, Yo, Yanagawa, Kozo
المصدر: IRAL: International Review of Applied Linguistics in Language Teaching; Jun2024, Vol. 62 Issue 2, p953-975, 23p
مصطلحات موضوعية: ENGLISH as a foreign language, LISTENING comprehension, ORTHOGRAPHY & spelling, TEST of English for International Communication, VOCABULARY tests
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Apple, M.T., Falout, J., Hill, G.
المصدر: IEEE Transactions on Professional Communication IEEE Trans. Profess. Commun. Professional Communication, IEEE Transactions on. 63(4):372-385 Dec, 2020
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kamiya, Nobuhiro
المصدر: Language Testing in Asia; 1/29/2024, Vol. 11, p1-20, 20p
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Language Testing; Jan2024, Vol. 41 Issue 1, p89-108, 20p
-
5دورية أكاديميةInvestigating the impact of the Amazon Alexa on the development of L2 listening and speaking skills.
المؤلفون: Hsiao-Ling Hsu, Hao-Jan Chen, Howard, Todd, Andrew G.
المصدر: Interactive Learning Environments; Dec2023, Vol. 31 Issue 9, p5732-5745, 14p
-
6دورية أكاديميةA Study Of Undergraduate Students' Problems Toward Taking An English Proficiency Test Based On CEFR.
المؤلفون: Mafu, Anchalika, Sappapan, Pattama
المصدر: Journal of Positive School Psychology; 2023, Vol. 7 Issue 8, p242-251, 10p
مصطلحات موضوعية: UNDERGRADUATES, LANGUAGE ability testing, TEST of English for International Communication, INTERNATIONAL English Language Testing System
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Almusharraf, Norah, Bailey, Daniel R.
المصدر: SAGE Open; Jul-Sep2023, Vol. 13 Issue 3, p1-15, 15p
-
8مؤتمر
المؤلفون: Richard, Jean-Pierre J.
المصدر: JALT Postconference Proceedings; 2023, Issue 2022, p10-20, 11p
مصطلحات موضوعية: TEST of English for International Communication, PUBLIC universities & colleges, COVID-19 pandemic, EDUCATIONAL testing services, PSYCHOMETRICS
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ko, Myong-Hee
المصدر: Computer Assisted Language Learning; Dec 2022, Vol. 35 Issue 9, p2563-2592, 30p
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ross, Steven J.Aff2
المساهمون: Ross, Steven J.Aff1
المصدر: Interviewing for Language Proficiency : Interaction and Interpretation. :265-278