-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Brom, CyrilAff1, IDs10798023098475_cor1, Hannemann, Tereza, Tetourová, TerezaAff1, Aff2, Drobná, AnnaAff1, Aff2, Kopáňková, Nikol, Volná, Kristina, Kačerovská, Kateřina, Děchtěrenko, Filip, Ježek, Pavel, Stárková, TerezaAff1, Aff3
المصدر: International Journal of Technology and Design Education. 34(3):903-938
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Javora, Ondrej (ORCID
0000-0003-2485-4732 ), Dechterenko, Filip (ORCID0000-0003-0472-915X ), Tetourová, Tereza, Volná, Kristina, Brom, Cyril (ORCID0000-0001-5945-0514 )المصدر: Journal of Computer Assisted Learning. Oct 2021 37(5):1370-1382.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Javora, Ondrej (ORCID
0000-0003-2485-4732 ), Hannemann, Tereza, Volná, Kristina, Dechterenko, Filip, Tetourová, Tereza, Stárková, Tereza, Brom, Cyril (ORCID0000-0001-5945-0514 )المصدر: Journal of Computer Assisted Learning. Apr 2021 37(2):305-318.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Tetourová, Tereza, Hannemann, Tereza, Javora, Ondrej, Volná, Kristina, Šisler, Vít, Brom, Cyril (ORCID
0000-0001-5945-0514 )المصدر: Journal of Computer Assisted Learning. Dec 2020 36(6):981-996.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6
المؤلفون: Jičínská, Lucie, Sedláčková, Petra, Kolek, Lukáš, Tetourová, Tereza, Volná, Kristina, Lukavský, Jiří, Brom, Cyril
المصدر: Frontiers in Psychology
مصطلحات موضوعية: learning outcomes, game-based learning, instructional quiz, experiment, extrinsic integration, Psychology, educational games, quiz, Brief Research Report, multiple-choice, General Psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::0aa3424088b3c40937da559ff9a4c460
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
Alternate Title: TEACHING ASSISTANTS’ ROLE IN SUPPORTING PUPILS WITH ASD ATTENDING MAINSTREAM SCHOOLS IN THE DEVELOPMENT OF SOCIAL SKILLS AND SOCIAL INCLUSION. (English)
المؤلفون: Tetourová, Tereza, Zdeňková, Simona, Sotáková, Hana, Brom, Cyril
المصدر: Speciální Pedagogika; 2022, Vol. 32 Issue 1/2, p31-46, 16p
مصطلحات موضوعية: TEACHERS' assistants, SOCIAL integration, THEMATIC analysis, AUTISM spectrum disorders, SOCIAL support, INFORMATION resources
مصطلحات جغرافية: CZECH Republic