-
1تقرير
المصدر: American Association of University Professors. 2022.
Peer Reviewed: N
Page Count: 9
Descriptors: College Faculty, Tenure, Teacher Surveys, National Surveys, Higher Education, Standards, Quotas, Diversity, Equal Education, Inclusion, Bias
Assessment and Survey Identifiers: National Survey of Postsecondary Faculty
-
2تقرير
المصدر: American Association of University Professors. 2020.
Peer Reviewed: N
Page Count: 16
Descriptors: Educational Policy, Academic Freedom, College Faculty, Compliance (Legal), Collective Bargaining, Teacher Dismissal, Program Termination, Faculty Handbooks, Tenure, Financial Exigency
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Bulletin of the American Association of University Professors (2010-), 2020 Jul 01. 106, 50-65.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27137437
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: BAKKEN, JIM, HAND, KELLY, LEVY, ANITA, TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Academe, 2020 Jan 01. 106(1), 4-11.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26900049
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: FOWLER, CHELSEA, HAND, KELLY, LEVY, ANITA, OWENS, MONICA, RABBAN, DAVID M., RATLIFFE, BEN, TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Academe, 2019 Apr 01. 105(2), 4-11.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26741492
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: FERGUSON, MICHAEL, HAND, KELLY, LEVINSON-WALDMAN, RACHEL, OWENS, MONICA, SCHOLTZ, GREGORY F., TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Academe, 2018 Nov 01. 104(6), 4-7.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26606286
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tiede, Hans-Joerg
المصدر: History of Education Quarterly, 2018 Aug 01. 58(3), 441-447.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26846431
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: HAND, KELLY, OWENS, MONICA, TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Academe, 2018 May 01. 104(3), 4-7.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26528049
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: LEVY, ANITA, NISENSON, AARON, TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Academe, 2018 Jan 01. 104(1), 4-5.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26407784
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: TIEDE, HANS-JOERG
المصدر: Academe, 2017 Sep 01. 103(5), 15-19.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26407720