-
1دورية أكاديمية
المصدر: Southeastern Geographer, 2022 Apr 01. 62(1), 38-58.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27117107
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Atchison, Christopher L. (ORCID
0000-0002-6559-3009 ), Hawthorne, Timothy L., Torres, Hannah R., Visaggi, Christy C., Bencivenga, Patricia, Haralson, Joshua, Relyea, Darby, Jarrett, Olga S.المصدر: Journal of Geography in Higher Education. 2022 46(4):541-559.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
Descriptors: Undergraduate Students, Geography Instruction, Inclusion, Design, Human Geography, Equal Education, Communities of Practice, Earth Science, Neurosciences, Field Studies, Foreign Countries, Study Abroad, Transformative Learning, Experiential Learning, Research Projects
مصطلحات جغرافية: Belize
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Torres, Hannah R. (ORCID
0000-0002-3315-5303 ), Reynolds, C. J., Lewis, Anna, Muller-Karger, Frank, Alsharif, Kamal, Mastenbrook, Katieالمصدر: Environmental Education Research. 2019 25(9):1400-1415.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Sponsoring Agency: National Oceanic and Atmospheric Administration (DOC)
National Aeronautics and Space Administration (NASA)Descriptors: Environmental Education, Water Pollution, Middle School Students, High School Students, Summer Programs, Camps, Field Trips, Knowledge Level, Student Attitudes, Behavior Standards, Social Behavior, Partnerships in Education, Adolescents, Behavior Change, Wildlife, Ecology, Educational Improvement
مصطلحات جغرافية: Georgia (Atlanta), Florida (Tampa)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Torres, Hannah R., Alsharif, Kamal A., Tobin, Graham A.
المصدر: Weather, Climate, and Society, 2018 Apr 01. 10(2), 361-372.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26492304
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Torres, Hannah R.
المصدر: Florida Scientist, 2015 Apr 01. 78(2), 80-82.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/24321942
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.