-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Troelsen, Rie (ORCID
0000-0001-6993-9858 )المصدر: Hungarian Educational Research Journal. 2021 11(3):254-261.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
Descriptors: Foreign Countries, Universities, Strategic Planning, Educational Quality, Institutional Characteristics, Teaching Methods, Learning Activities, Holistic Approach, Models, Definitions, Faculty Development, Communities of Practice, College Faculty, Awards, Fellowships, Recognition (Achievement), Educational Finance, Excellence in Education
مصطلحات جغرافية: Denmark
-
2
المؤلفون: Leijon, Marie, Nordmo, Ivar, Tieva, Ase, Troelsen, Rie
المصدر: Teaching in Higher Education.
مصطلحات موضوعية: Systematic review, higher education, formal learning spaces, teaching, learning
وصف الملف: electronic
-
3
-
4
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Leijon, Marie, Nordmo, Ivar, Tieva, Åse, Troelsen, Rie
المصدر: Teaching in Higher Education; Aug2024, Vol. 29 Issue 6, p1460-1481, 22p
مصطلحات موضوعية: HIGHER education, TEACHING methods, COLLEGE teachers, CLASSROOMS, BRITISH education system, ACTIVE learning
-
6
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Troelsen, Rie, Laursen, Per F.
المصدر: European Journal of Education. Dec 2014 49(4):484-496.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Foreign Countries, College Students, Dropouts, Dropout Research, Universities, Comparative Analysis, Socioeconomic Influences, Public Policy, Cultural Influences
مصطلحات جغرافية: Denmark
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hansen, Stine Thestrup, Troelsen, Rie
المصدر: Journal of Teaching & Learning in Higher Education / Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift; 2023, Vol. 18 Issue 35, p45-63, 19p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Troelsen, Rie, Laursen, Per F.
المصدر: European Journal of Education, 2014 Dec 01. 49(4), 484-496.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26609237