-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Edit Bugge, Trude Bukve, Hege Myklebust
المصدر: Målbryting, Iss 14 (2024)
مصطلحات موضوعية: hen, rettskrivingsendring, språkhaldningar, kjønnsnøytralt pronomen, Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Stig J. Helset, Trude Bukve
المصدر: Maal og Minne, Vol 115, Iss 2 (2023)
مصطلحات موضوعية: Philology. Linguistics, P1-1091, Germanic languages. Scandinavian languages, PD1-7159
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Trude Bukve, Ingvil Brügger Budal, Samuele Mascetti
المصدر: Namn og Nemne, Vol 39 (2022)
مصطلحات موضوعية: Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Trude Bukve
المصدر: Målbryting, Iss 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: språkpolitikk, parallellspråk, epistemisk urett, høgare utdanning, engelsk, lokale språk, Language. Linguistic theory. Comparative grammar, P101-410
وصف الملف: electronic resource
-
5
المؤلفون: Trude Bukve
المصدر: Apples - Journal of Applied Language Studies. 14:7-24
مصطلحات موضوعية: Coping (psychology), Higher education, business.industry, English medium instruction, Pedagogy, General Medicine, Psychology, business, Female students, On Language
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51ac042d3e41b0320b0a74a8e7fca32b
https://doi.org/10.17011/apples/urn.202002272211 -
6Students’ perspectives on English medium instruction: A survey-based study at a Norwegian university
المؤلفون: Trude Bukve
المصدر: Nordic Journal of English Studies. 17:215
مصطلحات موضوعية: 060201 languages & linguistics, Linguistics and Language, Literature and Literary Theory, Higher education, English medium instruction, business.industry, 05 social sciences, 050301 education, Context (language use), 06 humanities and the arts, Norwegian, Study abroad, Language and Linguistics, language.human_language, Internationalization, 0602 languages and literature, language, Mathematics education, business, Psychology, 0503 education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8a3e38d2ecdadf7430b48ef053b22652
https://doi.org/10.35360/njes.439