-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Marshall, P., Bayliss, A., Farid, S., Tyers, C., Bronk Ramsey, C., Cook, G., Doğan, T., Freeman, S.P.H.T., İlkmen, E., Knowles, T.
المصدر: In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, B 1 January 2019 438:218-226
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Samuel, M.Aff900369498492819025848, Tyers, C., Davies, H.
المصدر: British Dental Journal. 227(8):647-648
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Patel, J.Aff1, Tyers, C., Sandhu, P.
المصدر: British Dental Journal. 228(3):137-137
-
4تقرير
المؤلفون: Tyers, C., Perryman, S., Barber, L., Sussex Univ., Brighton (England). Inst. for Employment Studies.
Peer Reviewed: N
Page Count: 52
Descriptors: Benchmarking, Career Ladders, College Graduates, Education Work Relationship, Employer Attitudes, Employment Patterns, Entry Workers, Foreign Countries, Fringe Benefits, Higher Education, Labor Turnover, Mentors, Occupational Surveys, Personnel Management, Promotion (Occupational), Recruitment, Trend Analysis
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
5تقرير
المؤلفون: Tamkin, P., Hirsh, W., Tyers, C., Sussex Univ., Brighton (England). Inst. for Employment Studies.
Peer Reviewed: N
Page Count: 65
Descriptors: Administrator Attitudes, Administrator Role, Change Strategies, Delivery Systems, Foreign Countries, Human Resources, Interpersonal Competence, Management Development, Organizational Development, Personnel Management, Postsecondary Education, Skill Development, Supervisor Supervisee Relationship, Teacher Attitudes, Training Methods
مصطلحات جغرافية: United Kingdom
-
6
-
7
المؤلفون: Tyers, C., Bridge, M.
مصطلحات موضوعية: Archaeology, Grey Literature
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f6309c7d9cfbfd2cd66e28b8ac4ec8b6
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9
المؤلفون: Marshall, P., Bayliss, A., Farid, S., Tyers, C., Ramsey, C. Bronk, Cook, G., Dogan, T., Freeman, S. P. H. T., Ilkmen, E., Knowles, T.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::ad7309ab1e34cdf5a2b361e319a84cd2
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/99969 -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.