-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ueland, Jeffrey S., Hinds, Teri Lyn, Floyd, Nancy D.
المصدر: New Directions for Institutional Research. Spr-Win 2021 (189-192):121-138.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Equal Education, Higher Education, Systems Approach, Educational Change, Social Networks, Resistance to Change, Sustainability
مصطلحات جغرافية: Minnesota
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hinds, Teri Lyn, Floyd, Nancy D., Ueland, Jeffrey S.
المصدر: New Directions for Institutional Research. Spr-Win 2021 (189-192):53-70.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Equal Education, Higher Education, Educational Quality, State Policy, Data, Access to Information, Data Use, Educational Practices, Democracy, Educational Change, Data Collection, Information Security, Confidentiality
مصطلحات جغرافية: Minnesota
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Arlinghaus, Robert, Cooke, Steven J., Coleman, Felicia C., Figueira, Will F., Ueland, Jeffrey S., Crowder, Larry B.
المصدر: Science, 2005 Mar 01. 307(5715), 1561-1563.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3841751
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Science, 2004 Sep . 305(5692), 1958-1960.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3837876
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Nussman, Michael, Coleman, Felicia C., Figueira, Will F., Ueland, Jeffrey S., Crowder, Larry B.
المصدر: Science, 2005 Mar 01. 307(5715), 1560-1561.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3841750
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ueland, Jeffrey S., Hinds, Teri Lyn, Floyd, Nancy D.
المصدر: New Directions for Institutional Research; Mar2021, Vol. 2021 Issue 189-192, p121-138, 18p
مصطلحات موضوعية: COMPLEXITY (Philosophy), EDUCATION theory, HIGHER education, UNIVERSITIES & colleges, INTELLIGENT agents, FAIRNESS
الشركة/الكيان: MINNESOTA State University, Mankato
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hinds, Teri Lyn, Floyd, Nancy D., Ueland, Jeffrey S.
المصدر: New Directions for Institutional Research; Mar2021, Vol. 2021 Issue 189-192, p53-70, 18p
مصطلحات موضوعية: ENTERPRISE resource planning, DEMOCRATIZATION, EDUCATIONAL equalization, DATA security, INFORMATION sharing, SHARING
الشركة/الكيان: MINNESOTA State University, Mankato