-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: ULLYOT, MICHAEL
المصدر: Renaissance and Reformation / Renaissance et Réforme, 2021 Jul 01. 44(3), 25-43.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/27109031
-
3دورية أكاديمية
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ullyot, Michael, O'Neill, Kate E.
المصدر: Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning. 2016 7(2).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Cooperative Learning, Student Research, Research Projects, Writing Assignments, Outcomes of Education, Humanities, Undergraduate Students, Research Skills, Writing Skills, Revision (Written Composition), Expertise, Skill Development, Feedback (Response), Advanced Students, Learner Engagement, Teamwork, Data Analysis, Student Attitudes, Student Surveys, Group Unity, Group Dynamics, Role Perception, Attitude Change, Essays, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Canada
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
المصدر: The Rhetoric of Exemplarity in Early Modern England, 2022, ill.
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
المصدر: The Rhetoric of Exemplarity in Early Modern England, 2022.
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
المصدر: The Rhetoric of Exemplarity in Early Modern England, 2022, ill.
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
المصدر: The Rhetoric of Exemplarity in Early Modern England, 2022.
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
المصدر: The Rhetoric of Exemplarity in Early Modern England, 2022.
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Ullyot, Michael, author
المصدر: The Rhetoric of Exemplarity in Early Modern England, 2022.