-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Amaia Quintana-Ordorika, Edorta Camino-Esturo, Javier Portillo-Berasaluce, Urtza Garay-Ruiz
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: learners´ motivation, teacher training education, international education, ARCS, IMMS, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Alteridad : Revista de Educación, Vol 18, Iss 1 (2023)
مصطلحات موضوعية: Addiction, youth, social media, students, teacher, perception, Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Amaia Quintana-Ordorika, Edorta Camino-Esturo, Javier Portillo-Berasaluce, Urtza Garay-Ruiz
المصدر: Education and Information Technologies. 2024 29(1):815-841.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 27
Descriptors: Foreign Countries, Preservice Teachers, Early Childhood Teachers, Teacher Attitudes, Educational Technology, Shared Resources and Services, Instructional Materials, Teacher Motivation, Educational Methods
مصطلحات جغرافية: Spain
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Urtza Garay-Ruiz
المصدر: Pixel-Bit, Iss 49, Pp 247-248 (2016)
مصطلحات موضوعية: Theory and practice of education, LB5-3640, Technology, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Amaia Quintana-Ordorika, Urtza Garay-Ruiz, Edorta Camino-Esturo, Javier Portillo-Berasaluce
المصدر: MDPI, Sustainability. 16(3):1-14
-
6
المصدر: Advances in Educational Marketing, Administration, and Leadership ISBN: 9781668481561
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb07c9fd61e04cf1184eeb1737eb7878
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-8156-1.ch006 -
7
المصدر: Advances in Psychology, Mental Health, and Behavioral Studies ISBN: 9781668447352
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5531148b8de5f310834ca7703960e52d
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-4735-2.ch011 -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ainara Romero Andonegui, Urtza Garay Ruiz
المصدر: Edutec, Iss 62 (2018)
مصطلحات موضوعية: Redes sociales, Facebook, aprendizaje colaborativo, competencia digital, TIC, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
9
المساهمون: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
المصدر: Digital Education Review; No 39 (2021): Number 39, June 2021 [Monographic] Techno-addiction among the young, adolescents and children; 141-158
Digital Education Review; No. 39 (2021): Number 39, June 2021 [Monographic] Techno-addiction among the young, adolescents and children; 141-158
Digital Education Review; Núm. 39 (2021): Number 39, June 2021 [Monographic] Techno-addiction among the young, adolescents and children; 141-158
RCUB: Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
Universidad de Barcelona (UB)
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instnameمصطلحات موضوعية: Internet, Educational community, business.industry, Addiction, media_common.quotation_subject, Perspective (graphical), Applied psychology, Addition, Social networks, Computer Science Applications, Education, Group process, Work (electrical), Phenomenon, Perception, The Internet, addition, education, Psychology, business, media_common
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Edutec, Iss 60 (2017)
مصطلحات موضوعية: participación virtual, aprendizaje colaborativo, roles de equipo, rendimiento académico., Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource