-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Achurra, Ainara (ORCID
0000-0001-8055-6057 ), Zamalloa, Teresa (ORCID0000-0001-8050-496X ), Uskola, Araitz (ORCID0000-0003-0621-3085 )المصدر: Journal of Baltic Science Education. 2022 21(6):911-927.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Early Childhood Teachers, Preservice Teachers, Freehand Drawing, Science Education, Teaching Methods, Preservice Teacher Education, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Spain
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Uskola, Araitz (ORCID
0000-0003-0621-3085 ), Puig, Blanca (ORCID0000-0002-2503-7032 )المصدر: Research in Science Education. Aug 2023 53(4):741-757.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Achurra, Ainara (ORCID
0000-0001-8055-6057 ), Zamalloa, Teresa (ORCID0000-0001-8050-496X ), Uskola, Araitz (ORCID0000-0003-0621-3085 )المصدر: Science Activities: Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms. 2023 60(2):58-65.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Uskola, Araitz
المصدر: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; Núm. Extra (2017); p. 3479-3487
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; Núm. Extra (2017); p. 3479-3487مصطلحات موضوعية: Educación ambiental, Formación de profesorado, Hábitos de consumo, Metodología ABP
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Uskola, Araitz
المصدر: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; Núm. Extra (2017); p. 4485-4490
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas; Núm. Extra (2017); p. 4485-4490مصطلحات موضوعية: Argumentación, Controversias sociocientíficas, Formación de profesorado, Toma de decisión, Vacunación
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Uskola, AraitzAff1, IDs11165023100977_cor1, Puig, Blanca
المصدر: Research in Science Education. 53(4):741-757
-
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Seijas, Nahia (ORCID
0000-0002-9922-7963 ), Uskola, Araitz (ORCID0000-0003-0621-3085 )المصدر: International Journal of Science Education. 2022 44(11):1715-1737.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 23
Descriptors: Geology, Science Instruction, Water, Water Quality, Teaching Methods, Systems Approach, Grounded Theory, Scaffolding (Teaching Technique), Preservice Teachers, Elementary School Teachers, Teacher Education Programs, Prediction, Misconceptions, Decision Making, Models, Field Trips, Foreign Countries, Freehand Drawing, Teacher Student Relationship
مصطلحات جغرافية: Spain
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernández, Mª Dolores, Uskola, Araitz, Nuño Angós, Teresa
المصدر: Enseñanza de las Ciencias de la Tierra; Vol. 14, Núm. 3 (2006); p. 222-230
وصف الملف: application/pdf
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernández, Mª Dolores, Uskola, Araitz, Nuño Angós, Teresa
المصدر: Enseñanza de las Ciencias de la Tierra; Vol. 14, Núm. 2 (2006); p. 118-130
وصف الملف: application/pdf