-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Valeria Cavioni, Luisa Broli, Ilaria Grazzani
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 6-25 (2024)
مصطلحات موضوعية: social and emotional learning, casel framework, policy, education, assessment, oecd, life skills., Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 1-5 (2024)
مصطلحات موضوعية: Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sanja Tatalović Vorkapić, Christopher J. Anthony, Stephen N. Elliott, Illaria Grazzani, Valeria Cavioni
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 50-69 (2024)
مصطلحات موضوعية: preschool education, social and emotional learning, croatia, ssis sel brief scales, validation, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ilaria Grazzani, Baiba Martinsone, Celeste Simoes, Valeria Cavioni, Elisabetta Conte, Veronica Ornaghi, Alessandro Pepe
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 16, Iss 1, Pp 70-87 (2024)
مصطلحات موضوعية: sectrs, sel, social and emotional competence, assessment tool, teachers., Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Valeria Cavioni, Giusi Toto, Veronica Ornaghi
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 15, Iss 2, Pp 21-36 (2023)
مصطلحات موضوعية: teachers' well-being, mental health, self-efficacy, work engagement, cluster analysis, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Valeria Cavioni, Elisabetta Conte, Veronica Ornaghi
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
مصطلحات موضوعية: teachers' wellbeing, teacher training, serious game, social and emotional competencies, qualitative study, European project, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Valeria Cavioni, Ilaria Grazzani, Veronica Ornaghi, Alessia Agliati, Sabina Gandellini, Carmel Cefai, Liberato Camilleri, Paul Bartolo, Sanja Tatalović Vorkapić, Lana Golob, Maria Poulou, Baiba Martinsone, Inga Supe, Celeste Simões, Paula Lebre, Adina Colomeischi, Petruta Rusu, Lidia Acostoaie, Tatiana Vintur, Elisabetta Conte
المصدر: International Journal of Emotional Education, Vol 15, Iss 1, Pp 34-52 (2023)
مصطلحات موضوعية: promehs, teachers’ mental health, social and emotional learning, resilience, self-efficacy, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: teachers' burnout, perceived stress, emotional competence, work engagement, structural equation modeling, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Valeria Cavioni, Elisabetta Conte, Ilaria Grazzani, Veronica Ornaghi, Carmel Cefai, Christopher Anthony, Stephen N. Elliott, Alessandro Pepe
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: social skills improvement system SEL brief scales, social and emotional learning, measurement invariance, gender invariance, children, adolescents, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Elisabetta Conte, Valeria Cavioni, Veronica Ornaghi
المصدر: Education Sciences, Vol 14, Iss 2, p 152 (2024)
مصطلحات موضوعية: teachers, stress factors, coping strategies, wellbeing, COVID-19, Education
وصف الملف: electronic resource