-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Morales, Santiago, Bowman, Lindsay C, Velnoskey, Kayla R, Fox, Nathan A, Redcay, Elizabeth
مصطلحات موضوعية: Rare Diseases, Neurodegenerative, Pediatric, Neurosciences, Clinical Research, Brain Disorders, Underpinning research, 1.2 Psychological and socioeconomic processes, Neurological, Mental health, Brain, Child, Female, Humans, Magnetic Resonance Imaging, Male, Young Adult, Action execution, Action observation, Brain development, fMRI, Mirror neuron system, Clinical Sciences, Cognitive Sciences
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/7tn4h424
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hussey, Erika K., Harbison, J. Isaiah, Teubner-Rhodes, Susan E., Mishler, Alan, Velnoskey, Kayla, Novick, Jared M.
المصدر: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. Jan 2017 43(1):23-58.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 36
Descriptors: Memory, Improvement, Cognitive Processes, Language Processing, Recognition (Psychology), Comparative Analysis, Conflict, Intervention, Pretests Posttests, Verbs, Sentences, Training
مصطلحات جغرافية: Maryland
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Rice, Katherine, Anderson, Laura C., Velnoskey, Kayla, Thompson, James C., Redcay, Elizabeth
المصدر: In Journal of Experimental Child Psychology September 2016 149:72-80
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rice, Katherine, Anderson, Laura C., Velnoskey, Kayla, Thompson, James C., Redcay, Elizabeth
المصدر: In Journal of Experimental Child Psychology June 2016 146:238-246
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Morales S; The University of Maryland, College Park, United States. Electronic address: moraless@umd.edu., Bowman LC; The University of Maryland, College Park, United States; The University of California, Davis, United States., Velnoskey KR; The University of Maryland, College Park, United States., Fox NA; The University of Maryland, College Park, United States., Redcay E; The University of Maryland, College Park, United States.
المصدر: Developmental cognitive neuroscience [Dev Cogn Neurosci] 2019 Jun; Vol. 37, pp. 100655. Date of Electronic Publication: 2019 May 07.
نوع المنشور: Journal Article; Research Support, N.I.H., Extramural
بيانات الدورية: Publisher: Elsevier Country of Publication: Netherlands NLM ID: 101541838 Publication Model: Print-Electronic Cited Medium: Internet ISSN: 1878-9307 (Electronic) Linking ISSN: 18789293 NLM ISO Abbreviation: Dev Cogn Neurosci Subsets: MEDLINE
مواضيع طبية MeSH: Brain/*physiology , Magnetic Resonance Imaging/*methods, Child ; Female ; Humans ; Male ; Young Adult