-
1دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3
المؤلفون: Hoza, Betsy, Murray Close, Dianna, Arnold, L. Eugene, Hinshaw, Stephen P., Hechtman, Lily, Vitiello, Benedetto, Severe, J. B., Jensen, P. S., Hoagwood, K., Hechtman, L., Richters, J., Vereen, D., Elliott, G. R., Wells, K. C., Epstein, J., Conners, C. K., March, J., Swanson, J., Wigal, T., Cantwell, D. P., Abikoff, H. B., Greenhill, L. L., Newcorn, J. H., Molina, B., Pelham, W. E., Gibbons, R. D., Marcus, S., Hur, K., Kraemer, H. C., Hanley, T., Stern, K.
المصدر: Development and Psychopathology. 22:375-390
مصطلحات موضوعية: Male, Time Factors, Adolescent, Personality development, Self-concept, Personality Assessment, behavioral disciplines and activities, Article, Developmental psychology, Judgment, Developmental and Educational Psychology, medicine, Humans, Attention deficit hyperactivity disorder, Child, Social Behavior, Psychopathology, Depression, Aggression, medicine.disease, Self Concept, Psychiatry and Mental health, Personality Development, Attention Deficit Disorder with Hyperactivity, Female, Follow-Up Studies, Psychiatry and Mental Health, Normative, medicine.symptom, Personality Assessment Inventory, Psychology, Developmental psychopathology
-
4
المؤلفون: Jensen, Pj, Arnold, Le, Richters, Je, Severe, Jb, Vereen, D, Vitiello, Benedetto, Schiller, E, Hinshaw, S, Elliott, Gr, Conners, Ck, Wells, Kc, March, J, Swanson, J, Wigal, T, Cantwell, D, Abikoff, Hb, Hechtman, J, Greeenhill, Ll, Newcorn, Jh, Pelham, We, Hoza, B, Kraemer, Hk
مصطلحات موضوعية: Male, Combined Modality Therapy, Community Mental Health Services, Drug Administration Schedule, Treatment Outcome, Double-Blind Method, Attention Deficit Disorder with Hyperactivity, Behavior Therapy, Central Nervous System Stimulants, Child, Female, Humans, Methylphenidate
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::0497cf0845ddf8b680f16742fd6d8030
http://hdl.handle.net/2318/1646475 -
5
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Arnold, L.E., Abikoff, H.B., Cantwell, D.P., Conners, C.K., Elliott, G.R., Greenhill, L.L., Hechtman, L., Hinshaw, S.P., Hoza, B., Jensen, P.S., Kraemer, H.C., March, J.S., Newcorn, J.H., Pelham, W.E., Richters, J.E., Schiller, E., Severe, J.B., Swanson, J.M., Vereen, D., Wells, K.C.
المصدر: Journal of Attention Disorders; Oct1997, Vol. 2 Issue 3, p141-158, 18p
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Hinshaw, S.P., March, J.S., Abikoff, H., Arnold, L.E., Cantwell, D.P., Conners, C.K., Elliott, G.R., Halperin, J., Greenhill, L.L., Hechtman, L.T., Hoza, B., Jensen, P.S., Newcorn, J.H., McBurnett, K., Pelham, W.E., Richters, J.E., Severe, J.B., Schiller, E., Swanson, J., Vereen, D.
المصدر: Journal of Attention Disorders; Jan1997, Vol. 1 Issue 4, p217-234, 18p