-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Chien, Chih-Feng, Liao, Ching-Jung, Walters, Brent G., Lee, Ching-Yieh
المصدر: Educational Technology & Society. 2016 19(3):269-281.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Moral Values, Tutors, Electronic Learning, Validity, Reliability, Questionnaires, Interviews, Factor Analysis, Academic Achievement, Rural Areas, Elementary School Students, Caring, Empathy, Problem Solving, Interpersonal Relationship, College Students, Measures (Individuals), Remedial Instruction, Teaching Methods, Online Courses, Student Attitudes, Item Analysis, Qualitative Research, Statistical Analysis, Foreign Countries, Likert Scales, Secondary School Students
مصطلحات جغرافية: Taiwan
URL الوصول: http://www.ifets.info/journals/19_3/24.pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Chien, Chih-FengAff1, Liao, Ching-JungAff2, Walters, Brent G.Aff3
المصدر: Systemic Practice and Action Research. 31(2):221-238
-
3دورية أكاديمية
المصدر: In Computers & Education September 2013 67:58-68
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: 關懷作為一種教師的德行: 質疑、回應與肯定. (Chinese)
المؤلفون: Chen-Li Huang, Walters, Brent G.
المصدر: Journal of Educational Research & Development / Jiao Yu Yan Jiu Yu Fa Zhan Gi Kan; 2019, Vol. 15 Issue 3, p59-92, 34p
مصطلحات موضوعية: TEACHERS, VIRTUES, AFFIRMATIONS (Self-help), TEACHER-student relationships
People: NODDINGS, Nel, 1929-2022
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chih-Feng Chien, Walters, Brent G., Ching-Yieh Lee, Ching-Jung Liao
المصدر: International Journal of Online Pedagogy & Course Design; Apr-Jun2018, Vol. 8 Issue 2, p57-74, 18p
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Chih-Feng Chien, Ching-Jung Liao, Walters, Brent G., Ching-Yieh Lee
المصدر: Educational Technology & Society; Jul2016, Vol. 19 Issue 3, p269-281, 13p
مصطلحات موضوعية: INTELLIGENT tutoring systems, SERVICE learning, COLLEGE students, MORAL reasoning, FACTOR analysis
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Walters, Brent G., Ching-ning Chien
المصدر: Journal of Language Teaching & Research; 2014, Vol. 5 Issue 2, p313-322, 10p, 9 Charts