-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Tsui-Ying, Yap, Kah Ying, Saffari, MohsenAff2, Aff3, Hsieh, Meng-TsangAff4, IDs10943023018776_cor4, Koenig, Harold G.Aff5, Aff6, Lin, Chung-YingAff1, Aff7, Aff8, Aff9, Aff10, IDs10943023018776_cor6
المصدر: Journal of Religion and Health. 62(5):3651-3663
-
2مؤتمر
المصدر: 2011 International Conference on Machine Learning and Cybernetics Machine Learning and Cybernetics (ICMLC), 2011 International Conference on. 2:566-571 Jul, 2011
Relation: 2011 International Conference on Machine Learning and Cybernetics (ICMLC)
-
3مؤتمر
المؤلفون: Huang, Ho-Chuan, Wang, Tsui-Ying
المصدر: International Association for Development of the Information Society. 2013.
Peer Reviewed: N
Page Count: 3
Descriptors: Sequential Approach, Children, Visual Stimuli, Computer Assisted Testing, Attention, Spatial Ability, Chinese
-
4مؤتمرThe Design and Development of a Computerized Attention-Training Game System for School-Aged Children
المؤلفون: Wang, Tsui-Ying, Huang, Ho-Chuan
المصدر: International Association for Development of the Information Society. 2013.
Peer Reviewed: N
Page Count: 3
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Tsui-Ying, Huang, Ho-Chuan, Huang, Hsiu-Shuang
المصدر: Computers and Education. Aug 2006 47(1):1-16.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Attention Span, Visual Perception, Search Strategies, Test Construction, Computer Assisted Testing, Program Design, Foreign Countries, Elementary School Students, Observation
مصطلحات جغرافية: Taiwan
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Huang, Ho-Chuan, Wang, Tsui-Ying, Hsieh, Fu-Ming
المصدر: In Procedia - Social and Behavioral Sciences 9 November 2012 64:332-341
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Tsui-Ying, Huang, Ho-Chuan
المصدر: In Procedia - Social and Behavioral Sciences 9 November 2012 64:202-208
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ma, Hui-Ing, Hwang, Wen-Juh, Wang, Ching-Yi, Fang, Jing-Jing, Leong, Iat-Fai, Wang, Tsui-Ying
المصدر: In Human Movement Science October 2012 31(5):1340-1352
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.