-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Caitlin C. Farrell, William R. Penuel, Paula Arce-Trigatti, James Soland, Corinne Singleton, Alison Fox Resnick, Kristina Stamatis, Robbin Riedy, Erin Henrick, Stacey Sexton, Sarah Wellberg, Danny Schmidt
المصدر: Frontiers in Research Metrics and Analytics, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: evidence-centered design, research-practice partnership, measurement design, evaluation, instrument design, collaboration, Bibliography. Library science. Information resources
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: William R. Penuel, Brian J. Reiser, Tara A. W. McGill, Michael Novak, Katie Van Horne, Allysa Orwig
المصدر: Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 4, Iss 1, Pp 1-27 (2022)
مصطلحات موضوعية: Coherence, Project-based learning, Storylines, Interest, Epistemic agency, Science and engineering practices, Theory and practice of education, LB5-3640, Science
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2662-2300
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali Raza (ORCID
0000-0002-2438-6054 ), Tamara Sumner (ORCID0000-0002-8785-3238 ), William R. Penuel (ORCID0000-0001-7096-6669 )المصدر: Journal of Learning Analytics. 2024 11(1):87-101.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF), Division of Research on Learning in Formal and Informal Settings (DRL)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Caitlin C. Farrell, William R. Penuel, Kristen Davidson
المصدر: AERA Open, Vol 8 (2022)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-8584
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Contextos Educativos: Revista de Educación, Vol 0, Iss 26, Pp 157-176 (2020)
مصطلحات موضوعية: aprendizaje conectado, interés, equidad relacional, cultura participativa, Education, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Corinne Singleton (ORCID
0000-0001-9450-3060 ), Clarissa Deverel-Rico (ORCID0000-0003-4165-0950 ), William R. Penuel (ORCID0000-0001-7096-6669 ), Andrew E. Krumm, Anna-Ruth Allen, Carol Pazeraالمصدر: Journal of Research in Science Teaching. 2024 61(5):998-1031.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 34
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: William R. Penuel, Heather C. Hill
المصدر: AERA Open, Vol 5 (2019)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-8584
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Alice Huguet, Anna-Ruth Allen, Cynthia E. Coburn, Caitlin C. Farrell, Debbie H. Kim, William R. Penuel
المصدر: Nordic Journal of Studies in Educational Policy, Vol 3, Iss 1, Pp 21-28 (2017)
مصطلحات موضوعية: Data use, decision making, frame theory, qualitative methods, longitudinal, Education
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2002-0317
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: William R. Penuel (ORCID
0000-0001-7096-6669 ), Andrew E. Krumm, Carol Pazera, Corinne Singleton, Anna-Ruth Allen, Clarissa Deverel-Rico (ORCID0000-0003-4165-0950 )المصدر: Journal of Research in Science Teaching. 2024 61(1):228-252.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashley Seidel Potvin (ORCID
0000-0002-5939-1750 ), Leah Peña Teeters (ORCID0000-0003-1442-9310 ), William R. Penuel (ORCID0000-0001-7096-6669 ), Sona Dimidjian (ORCID0000-0002-6473-114X )المصدر: Journal of the Learning Sciences. 2024 33(1):41-79.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 39