-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Namin, Aidin (ORCID
0000-0002-2099-9523 ), Ketron, Seth C., Kaltcheva, Velitchka D., Winsor, Robert D.المصدر: Journal of Management Education. Dec 2021 45(6):987-1010.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 24
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Winsor, Robert D.Aff4, Manolis, ChrisAff4, True, Sheb L.Aff5
المساهمون: Academy of Marketing Science, Sidin, Samsinar MD, editorAff2, Manrai, Ajay K., editorAff3
المصدر: Proceedings of the 1997 World Marketing Congress. :232-235
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Manolis, ChrisAff1, Winsor, Robert D.Aff1, Kelley, Scott W.Aff2
المساهمون: Academy of Marketing Science, Wilson, Elizabeth J., editorAff11, Hair, Joseph F., Jr., editorAff11
المصدر: Proceedings of the 1996 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :51-55
-
4دورية أكاديمية
المصدر: In Journal of Business Research July 2013 66(7):809-815
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kaltcheva, Velitchka D., Winsor, Robert D., Parasuraman, A.
المصدر: In Journal of Business Research April 2013 66(4):525-532
-
6دورية أكاديمية
المصدر: The Journal of Consumer Affairs, 2013 Jul 01. 47(2), 328-357.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.1111/joca.12012
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Uslay, Can, Altintig, Z. Ayca, Winsor, Robert D.
المصدر: Journal of Marketing, 2010 Mar 01. 74(2), 20-39.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/20619088
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kaltcheva, Velitchka D., Winsor, Robert D., Parasuraman, A.
المصدر: Journal of Marketing Theory and Practice, 2010 Jan 01. 18(1), 5-22.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.2753/MTP1069-6679180101
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Manolis, Chris, Winsor, Robert D., True, Sheb L.
المصدر: Structural Equation Modeling. 1999 6(3):262-279.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Adults, Attitude Measures, Attitudes, Consumer Economics, Contraception, Sex Differences, Test Construction
-
10دورية أكاديمية
المصدر: In Journal of Business Venturing 2011 26(3):321-340