-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Xu, Zhen, Dawson, Kara, Antonenko, Pavlo, Koh, Do Hyong, Wusylko, Christine
المصدر: Journal of Online Learning Research. 2022 8(3):393-424.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 32
Descriptors: Learner Engagement, Elementary School Students, Curriculum Design, Cartoons, Grade 3, Grade 4, Grade 5, Computer Science Education, Information Security, Computer Security, Teaching Methods, Relevance (Education), Profiles, Student Attitudes, Teacher Attitudes, Course Content, Difficulty Level, Blended Learning, Barriers, After School Programs
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kohnen, Angela M., Wusylko, Christine, Sommer, Max
المصدر: Journal of Media Literacy Education. 2023 15(2):44-57.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Weisberg, Lauren, Wang, Xiaoman, Wusylko, Christine, Kohnen, Angela M.
المصدر: Journal of Media Literacy Education. 2023 15(1):14-30.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ritzhaupt, Albert D., Kohnen, Angela Marie, Wusylko, Christine, Wang, Xiaoman, Dawson, Kara, Sommer, Max
المصدر: Information and Learning Sciences. 2023 124(11):425-441.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ritzhaupt, Albert D., Kohnen, Angela Marie, Wusylko, Christine, Wang, Xiaoman, Dawson, Kara, Sommer, Max
المصدر: Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 11/12, pp. 425-441.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Dawson, Kara, Antonenko, Pavlo, Xu, Zhen, Wusylko, Christine, Koh, Do Hyong
المصدر: Journal of Technology and Teacher Education. Aug 2022 30(2):275-287.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Preservice Teacher Education, Computer Security, Information Security, Knowledge Level, Skills, Career Awareness, Elementary Secondary Education, Technological Literacy, Curriculum Development, Interdisciplinary Approach, Skill Development
URL الوصول: https://www.learntechlib.org/primary/p/221089/
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Wusylko, Christine (ORCID
0000-0003-3449-9391 ), Boehm, Shelby, Dawson, Kara, Kohnen, Angelaالمصدر: Journal of Educational Technology Systems. Mar 2022 51(1):629-647.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية
المؤلفون: Wusylko, Christine, Xu, Zhen, Dawson, Kara M., Antonenko, Pavlo D., Koh, Do Hyong, Lee, Minyoung, Benedict, Amber E., Bhunia, Swarup
المصدر: Journal of Research on Technology in Education; July 2024, Vol. 56 Issue: 4 p373-391, 19p