-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jian-Hong Ye, Xiantong Yang, Weiguaju Nong, Mengqin Wang, Yi-Sang Lee
المصدر: Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
مصطلحات موضوعية: cognitive-behaviors-results model, continued cyberbullying intention, excessive moral sense, happiness, overconfidence, perceived value, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yan-Han Zhang, Yue-Han Zhao, Yuan-Yu Luo, Xiantong Yang, Dawei Tan
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: music major undergraduates, online learning, autonomy support, music enjoyment, post-pandemic era, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Dasheng Shi, Mengmeng Zhang, Ye Chen, Ruining Jin, Xiantong Yang
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: kindergarten teacher motivation, work engagement, workplace wellbeing, retention intention, minority, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Dasheng Shi, Mengmeng Zhang, Yan Wang, Yongqi Xu, Xiantong Yang
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: kindergarten climate, perceived organizational support, psychological empowerment, retention intention, kindergarten teacher, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Jian-Hong Ye, Zhen He, Xiantong Yang, Yi-Sang Lee, Weiguaju Nong, Jhen-Ni Ye, Chiung-Ling Wang
المصدر: Healthcare, Vol 11, Iss 7, p 985 (2023)
مصطلحات موضوعية: ecological systems theory, person-process-content model, relying on short video apps, short film videos, short video problematic use, Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Qiang Wang, Lan Hou, Jon-Chao Hong, Xiantong Yang, Mengmeng Zhang
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: school identity, school belonging, TAM, halo effect, COVID-19, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiantong Yang, Lu Song (ORCID
0000-0003-1388-8902 ), Yuehan Zhao, Dandan Chengالمصدر: British Journal of Educational Psychology. 2024 94(2):642-660.
Peer Reviewed: Y
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiantong, Yang (ORCID
0000-0002-1679-2474 ), Mengmeng, Zhang, Xin, Song, Lan, Hou, Qiang, Wangالمصدر: Journal of Baltic Science Education. 2019 18(6):971-985.
Peer Reviewed: Y
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jian-Hong Ye, Mengmeng Zhang, Xiantong Yang, Mengqin Wang
المصدر: MDPI, IJERPH. 20(4):1-13
-
10دورية أكاديمية