-
1مورد إلكتروني
Peer Reviewed: N
Sponsoring Agency: Office of Education (DHEW), Washington, DC.
-
2تقرير
المؤلفون: Phillips, Donald L., Education Commission of the States, Denver, CO. National Assessment of Educational Progress.
Peer Reviewed: N
Assessment and Survey Identifiers: National Assessment of Educational Progress
-
3تقرير
-
4رسالة جامعية
المؤلفون: Andrés Gárriz, Clara
المساهمون: University/Department: Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport Blanquerna
مرشدي الرسالة: Farriols Hernando, Núria, Gómez Hinojosa, Antonia María, Mumbardó Adam, Cristina
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: autism, young adults, self-determination, transition to adulthood, supports, Salut i serveis socials
Time: 159.9
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: http://hdl.handle.net/10803/690502
-
5تقرير
المصدر: Annenberg Institute for School Reform at Brown University. 2024.
Peer Reviewed: N
-
6تقرير
المؤلفون: Sarah Salimi, Ivonne Garcia, MDRC, JPMorgan Chase & Co.
المصدر: MDRC. 2024.
Peer Reviewed: N
-
7تقرير
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmet Kara
المصدر: Anatolian Journal of Education. 2024 9(1):195-214.
Peer Reviewed: Y
Assessment and Survey Identifiers: Big Five Inventory, Career Decision Making Self Efficacy Scale
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Francesca Liga, Marco Cannavò, Federica Papa, Francesca Cuzzocrea
المصدر: International Journal of Emotional Education. 2024 16(1):88-105.
Peer Reviewed: Y
-
10تقرير
المؤلفون: Megan Millenky, Louisa Treskon, Farhana Hossain, MDRC
المصدر: MDRC. 2024.
Peer Reviewed: N